جلسه برسی مشکلات راه های مواصلاتی شهرستان مبارکه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا،گامی بلند برای حل یک مشکل قدیمی در شهرستان مبارکه، با حضور نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی، دکتر پروین صالحی صورت گرفت.

جاده ساحلی دیزیچه که این شهر را به محله‌های نکوآباد و حسن آباد و از طریق بلوار امام رضا (ع) به سیمان سپاهان وشهرستانهای مجاور واستانهای دیگر متصل می‌نماید سال‌هاست که با مشکلات زیرساختی ، آسفالت و ترافیک خودروهای سنگین حمل فولاد و سیمان مواجه است.تردد بالا در این جاده که مدت هاست یک جاده بین شهرستانی است ، سبب شده حل این معضل جزء مطالبات به‌حق مردم شریف شهرستان مبارکه باشد.
در ادامه پیگیری‌های دکتر پروین صالحی ، جلسه بررسی مشکلات راه‌های مواصلاتی شهرستان مبارکه برگزار شد.
با پیگیری دکتر صالحی نماینده مردم شریف شهرستان در مجلس شورای اسلامی جلسه‌ای با حضور ادارات و دستگاه‌های مرتبط در فرمانداری به‌منظور بررسی مشکلات و ارائه راهکار جهت رفع این مشکل برگزار گردید.
ازجمله مهم‌ترین مصوبات این جلسه می‌توان به بازسازی و تعریض جاده ساحلی دیزیچه با مساعدت ادارات راهداری و حمل نقل جاده‌ای،آب منطقه‌ای، شهرداری دیزیچه و سایر ارگان‌های ذی‌ربط اشاره کرد .

همچنین در راستای رفع ترافیک خودروهای سنگین از این جاده و بهبود عبور و مرور در محله اسماعیل ترخان مقرر شد با پیگیری فرمانداری شهرستان هرچه سریع‌تر نسبت به آغاز پروژه ادامه بلوار امام رضا (ع) به سمت میدان دفاع مقدس شهر مبارکه اقدام سریع و لازم صورت پذیرد .