حضور مستمر و عملی طلاب خواهر در جامعه و قبول مسئولیت‌های مختلف در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی از طرفی هم حجاب و پوشش واقعی مورد قبول اسلام را به زنان جامعه نشان می‌دهد و هم از انزوا و عزلت‌نشینی زنان محجبه جلوگیری می‌کند.

زینب احمدپور معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران شهرستان مبارکه در گفت و گو باخبرنگارمبارکه نا،ضمن گرامی داشت هفته عفاف و حجاب اظهار کرد:یکی از رسالت های حوزه های علمیه تربیت بانوان فرهیخته و ترویج معارف اسلامی توسط آنان است.

وی خاطر نشان کرد:فرهنگ حجاب و عفاف یکی از ضروریات دین مبین اسلام است که نبود آن می تواند باعث انحطاط جامعه و فروپاشی خانواده ها گردد.

احمدپور بیان داشت:دشمنان اسلام نیز چون به اهمیت این مقوله پی بردند از سالیان پیش تمام قد در مقابل این مهم، ایستاده اند چنانچه قریب به 80 سال گذشته در 21تیرماه شاهد فاجعه تاریخی اسف بار مسجدگوهرشاد بوده ایم.حضور مستمر و عملی طلاب خواهر در جامعه و قبول مسئولیت‌های مختلف در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی از طرفی هم حجاب و پوشش واقعی مورد قبول اسلام را به زنان جامعه نشان می‌دهد و هم از انزوا و عزلت‌نشینی زنان محجبه جلوگیری می‌کند.

وی با اشاره به رسالت حوزه های علمیه در زمینه سازی ظهور و سربازی امام زمان افزود:حوزه های علمیه خواهران وظیفه تربیت بانوان جامعه را به صورت مستقیم و غیر مستقیم بر دوش دارند، لذا اکنون با اعلام آمادگی لازم و داشتن ظرفیت کافی در صحنه هستیم تا بتوانیم سهمی در به ثمر نشستن درخت انقلاب داشته باشیم.