به گزارش مبارکه نا متن پیام به شرح زیر است: «بسم‌الله الرحمن الرحیم روز میلاد امام حسین (ع) بزرگ پاسدار اسلام، مجالی است برای پاسداری نام پاسدار، این آیه‌های پرشکوه رزم و ایثار که از نسل فصل سرخ شهادت و استقامت‌اند. روز پاسدار، روز تجلیل از مقام والای دلاورمردانی است که نقش بی‌بدیل خویش را […]

به گزارش مبارکه نا متن پیام به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم
روز میلاد امام حسین (ع) بزرگ پاسدار اسلام، مجالی است برای پاسداری نام پاسدار، این آیه‌های پرشکوه رزم و ایثار که از نسل فصل سرخ شهادت و استقامت‌اند.
روز پاسدار، روز تجلیل از مقام والای دلاورمردانی است که نقش بی‌بدیل خویش را در ایجاد و حفظ امنیت و آرامش کشور در برهه‌های گوناگون از حیات طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به منصه ظهور رسانده‌اند.

آنان که به‌ عنوان بازوی قدرتمند نظام و گام استوار در مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی، از کیان، شرف و ناموس این کشور و ملت دفاعی قهرمانانه نموده‌اند و در حساس‌ترین لحظات تاریخ انقلاب اسلامی همچون دژی مستحکم، در خط مقدم جبهه مقاومت و دفاع از حریم ولایت و پاسداری از ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی قرار دارند.

اینجانبان ضمن گرامیداشت اعیاد بزرگ شعبانیه و تبریک خجسته سالروز میلاد با سعادت حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) و روز پاسدار به‌ تمامی ایثارگران عرصه‌های جهاد و شهادت، سلامتی و توفیقات روزافزون آنان را در ظل توجهات حضرت ولی‌الله‌الاعظم (عج)، با بهره‌گیری و پیروی از تدابیر حکیمانه و راهگشای فرمانده معظم کل قوا مسئلت داریم.

اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مبارکه
شورای هیئات مذهبی شهرستان مبارکه