فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید موحدیان:دوره تربیت و تعالی طرح شهید محمد اصلانی(ویژه کارکنان بسیجی حوزه مقاومت بسیج شهید موحدیان شرکت فولاد مبارکه ) برگزار شد.

به گزارش مبارکه نا؛سرهنگ دوم پاسدار محمدرضا کریمی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید موحدیان شرکت فولاد مبارکه گفت:
دوره تربیت و تعالی طرح شهید محمد اصلانی ویژه کارکنان بسیجی حوزه مقاومت بسیج شهید موحدیان شرکت فولاد مبارکه با تولید هشت قسمت فیلم برگزار شد.
وی تاکید کرد: هدف از برگزاری این دوره، تربیت و تعالی ارتقای بینش معرفتی و دینی کارکنان بسیجی شرکت فولاد مبارکه و خانواده‌های آنان است.

سرهنگ کریمی افزود: این دوره در راستای مأموریت‌های بسیج، آموزش‌های فقهی، اعتقادی و اخلاقی برای بسیجیان برنامه‌ریزی و اجرا شد.

وی با بیان این که آموزش‌های فقهی، اعتقادی و اخلاقی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، تأکید کرد: در راستای اثربخش کردن چنین آموزش‌هایی، اقدام به تداوم دوره‌ها در چند مرحله و همچنین استفاده از روش‌های آموزش غیر حضوری از قبیل تولید فیلم، برگزاری مسابقه کتابخوانی و چاپ نشریات می‌شود تا با ارتقای سطح کیفیت این آموزش‌ها، گامی در افزایش بنیه معنوی بسیجیان گرامی برداشته شود.

کریمی اذعان داشت: هدف اصلی از برگزاری دوره‌های تربیت و تعالی، ارتقای بینش معرفتی و دینی کارکنان بسیجی حوزه مقاومت بسیج شهید موحدیان اعتقادی کارکنان و خانواده‌های آنان است.

وی بیان کرد: نخستین دوره تربیت تعالی «طرح شهید اصلانی» با حضور حجت‌الاسلام “مهدی فاتح” از شهر مقدس قم در قالب ۸ قسمت فیلم کوتاه تولید شده که این فیلم‌ها از اول اردیبهشت‌ماه در کانال سنگر فرهنگی شهید موحدیان وبسایت آپارات و سایر صفحات مجازی قرار گرفت و بنا بود آزمون پایان دوره آن بنا بود تنها در تاریخ‌های ۱۷و ۱۸ اردیبهشت در سیستم مسابقات پرتال کارکنان برگزار شود که بنا به درخواست بسیجیان تا سوم خرداد ماه تمدید گردید.