رئیس اداره صمت شهرستان مبارکه گفت: با توجه به در پیش رو بودن شب یلدا و حفظ آرامش بازار و افزایش تقاضا برای خرید اقلام مورد نیاز، طرح نظارتی ویژه این ایام در شهرستان آغاز شد.

به گزارش مبارکه نا؛جلیل حقیقی رئیس اداره صمت شهرستان مبارکه با بیان این نکته که اتحادیه های خشکبار و میوه و تره بار و شیرینی فروشان به عنوان اتحادیه های پر مشتری این ایام زیر ذره بین نظارتی هستند، افزود: البته این بدان معنا نیست که از سایر واحدهای صنفی غافل باشیم.

وی نظارت بخش‌های بازرسی را در دو شیفت صبح و عصر اعلام کرد و گفت:  ستاد خبری و سامانه ۱۲۴ برای دریافت شکایات مردمی فعال است و از شهروندان عزیز تقاضامندیم در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ به ستاد خبری اداره صمت انتقال داده تا ظرف ۴۸ ساعت رسیدگی گردد .

جلیل حقیقی، به رعایت درج قیمت روی کالاها تاکید کرد و افزود: رعایت درصد سود قانونی برابر جدول درصد سود متعارف و جلوگیری از عرضه کالای تقلبی و قاچاق از دیگر مواردی بود که واحدهای صنفی ملزم به رعایت آن هستند .

وی گفت: ضروری است که کسبه محترم ، صدور فاکتور را حق مشتری بدانند و نسبت به رعایت چنین نکاتی با هدف جلب رضایت مشتری تلاش کنند.