مسئول گروه جهادی موکب عشاق الحسین (ع) مبارکه ‘گفت: گروه جهادی عشاق الحسین مبارکه به دلیل فعالیت در شهرستان های و استان های دیگر گروه جهادی برتر کشور است.

به گزارش مبارکه نا؛صبح امروز ساخت یک باب منزل مسکونی برای خانواده دارای معلول و تحت پوشش بهزیستی در شهرستان مبارکه به همت گروه جهادی عشاق الحسین مبارکه و با همکاری بسیج سازندگی و شهرداری و خیرین آغاز شد.

سرهنگ علی اصغر عطایی در این زمینه به خبرنگار صاحب نیوز گفت: یکی از برنامه‌های راهبردی سپاه شهرستان مبارکه در سال های گذشته، بحث تقویت گروه های جهادی در سطح شهرستان برای کمک به رفع محرومیت در شهرستان و محرومیت زدایی در سایر شهرستان های همجوار و استان‌های دیگر است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان مبارکه اظهار کرد: شهرستان 80 گروه جهادی دارد که بازسازی خانه های محرومان و مرمت خانه های ایثارگران در دستور کار قرار گرفته است و امسال 20 مورد بازسازی خانه محرومان را داشتیم که با همت اداره بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی این اقدامات دنبال می شود.

وی افزود: گروه جهادی عشاق الحسین همیشه در مباحث جهادی فعالانه ورود پیدا کردند، امروز هم در زمینه بازسازی یک خانه مسکونی برای یک مددی جوی تحت پوشش بهزیستی با کمک اداره بهزیستی و شهرداری کرکوند و بسیج سازندگی ناحیه مبارکه وارد شده است.

سرهنگ عطایی بیان کرد: این گروه با فراهم کردن نیروهای جهادی، ارتباط خوبی با خیرین شهرستان دارند که می توانند منابع مالی و اعتبارات خوبی برای اقدامات خود جذب کنند.

گروه جهادی عشاق الحسین مبارکه گروه جهادی برتر کشور است

علیرضا احمدپور هم در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز، اظهار کرد: گروه جهادی موکب عشاق الحسین (ع) مبارکه از بدو فعالیت های خود در حوزه زلزله کرمانشاه، سیل استان های گلستان، لرستان، خوزستان و سیستان و بلوچستان بازسازی منازل مسکونی و مدارس، توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی را انجام داده است.

مسئول گروه جهادی موکب عشاق الحسین (ع) مبارکه بیان کرد: کپسول های اکسیژن و تسهیلات قرض الحسنه و  ارائه نان رایگان برای نیازمندان شهرستان و بازسازی و مرمت منازل مددجویان تحت پوشش های بهزیستی و کمیته امداد از جمله اقدامات این گروه جهادی است.

وی افزود: امروز کلنگ زنی بازسازی یک باب منزل مسکونی در محله سیاه بوم مبارکه مددجوی تحت پوشش بهزیستی زدیم و یک باب منزل مسکونی دیگر در قلعه سفید مبارکه را با همکاری کمیته امداد بازسازی شده و در اختیار فرد تحت پوشش کمیته امداد قرار گرفته است.

احمدپور اضافه کرد: در حال حاضر در حال ساخت دو باب منزل مسکونی در سی سخت هستیم و همچنین 150 بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند سیستان و بلوچستان تهیه شده و در چند روز آینده توزیع می شود.

وی تأکید کرد: گروه جهادی عشاق الحسین مبارکه به دلیل فعالیت در شهرستان های و استان های دیگر گروه جهادی برتر کشور است.

ساخت 23 خانه برای خانواده های معلولان شهرستان

رئیس اداره بهزیستی شهرستان مبارکه هم در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز گفت: شهرستان مبارکه بیش سه هزار و 100 نفر معلول دارد که تعداد زیادی از آن ها نیازمند مسکن هستند که سال گذشته به کمک خیرین و گروه های جهادی 10 باب خانه ساخته شد.

حمید هاشمی پور با بیان اینکه امسال 13 باب منزل مسکونی دیگر در حال ساخت است، تصریح کرد: گروه های جهادی با نیروهای انسانی، شهرداری های و خیرین برای تخریب و مصالح کمک حال بهزیستی برای ساخت این خانه ها هستند.