فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مبارکه با صدور پیامی ضـمن گرامیـداشت سـالروز تـأسـیس شجره طیبه بسیج مستضعفان و یاد و خاطره شهدای بسیجی، فرا رسیدن این هفته را به بسیجیان ولایتمدار و غیرتمند و مردم انقلابی شهرستان مبارکه تبریک گفت.

به گزارش مبارکه نا؛ در پیام تبریک سرهنگ پاسدار علی اصغر عطایی آمده است:

بسیج بازوی توانمند جمهوری اسلامی در پیشرفت و اقتدار کشور است. بسیج در اذهان جامعه، الگوی اخلاص، پاکی و فداکاری است و باید حافظ دستاورد‌های اخلاقی انقلاب باشد. امام خمینی (ره)، معمار بزرگ انقلاب بسیج را بنیان نهاد تا در دفاع مقدس مقابل دشمن، پیروزی را به ارمغان آورد و این همه مرهون نیروی اخلاص و ایمان بسیجیان بود.
امروز بسیج تجمع باشکوهی از وحدت، همدلی و یک پارچگی است که جامعه را به سمت ارزش‌های متعالی اسلام رهنمود می‌کند و بر ماست تا با ترویج فرهنگ بسیجی در راستای گسترش و تقویت روحیه فداکاری و ایثار مسیر تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی را هموار نماییم.
اینجانب فرا رسیدن هفته بسیج را به تمامی بسیجیان دریا دل ایران اسلامی بویژه خواهران و برادران بسیجی شهرستان مبارکه تبریک عرض نموده و در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) توفیق روز افزون ایران اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

سرهنگ پاسدار علی اصغرعطایی-فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مبارکه