نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: مهم‌ترین و اساسی‌ترین مسئله شهرستان مبارکه بومی گزینی فولاد مبارکه در استخدام‌ها است، مجتمع فولاد مبارکه در همجواری شهرستان مبارکه است و به‌کارگیری جوانان بومی منطقه باید در اولویت قرار بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا؛محمد یاسر طیب نیا، مدیرعامل جدید مجتمع فولاد مبارکه با حضور در دفتر نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی با دکتر صالحی دیدار و در خصوص مسائل شهرستان و فولاد مبارکه گفت‌وگو کرد.

دکتر صالحی در این جلسه با توضیح اینکه مهم‌ترین و اساسی‌ترین مسئله شهرستان مبارکه بومی گزینی فولاد مبارکه در استخدام‌ها است، اظهار کرد: مجتمع فولاد مبارکه در همجواری شهرستان مبارکه است و به‌کارگیری جوانان بومی منطقه باید در اولویت قرار بگیرد.

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: تعهدات این صنعت در خصوص مسئولیت‌های اجتماعی و توسعه و تکامل منطقه‌ای باید بیشتر و بهتر از گذشته در این منطقه نمایان شود که یکی از این مسئولیت‌ها، اصلاح وضعیت جاده‌های شهرستان که مسیرهای دسترسی به مجتمع فولاد مبارکه است که باید بهتر از وضعیت کنونی باشد.

وی تأکید کرد: مجتمع فولاد مبارکه با توجه به وجود ظرفیت‌های شهرستان مبارکه در بخش‌های مختلف، رابطه و تعامل خود را گسترش دهد تا از این ظرفیت‌ها استفاده کند و بخش‌هایی مانند تهیه لباس و هدایا این شرکت که در حال پیگیری است که باید با سرعت بیشتری دنبال شود.

دکتر صالحی اضافه کرد: انتصابات در این صنعت باید بر اساس شایسته‌سالاری و سابقه‌ انجام شود و همچنین بدنه فولاد باید در وضعیت چابک‌تری قرار بگیرد و مسائل جهش تولید، حمایت از کارگران و پرسنل باید در اولویت برنامه‌ها باشد.

وی خاطرنشان کرد: تولید، دور شدن از حواشی و حمایت از کارگران باید اولویت اصلی و دغدغه مدیران مجتمع فولاد مبارکه باشد.