نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به تکمیل اعضای کمیسیون مشترک بررسی طرح صیانت از فضای مجازی گفت: قرار است رسانه‌ها به منظور شفاف سازی این طرح در نشست حضور داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، غلامرضا منتظری نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، درباره آخرین وضعیت تشکیل کمیسیون مشترک به منظور بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی، اظهار داشت: با دستور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس ترکیب کمیسیون مشترک که نمایندگانی از کمیسیون‌های تخصصی مجلس شامل کمیسیون‌های فرهنگی، اجتماعی، قضایی، آموزش، امنیت ملی و… است مشخص شده و منتظر تشکیل اولین جلسه به منظور بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام‌رسان‌ها هستیم.

وی افزود: در اولین جلسه کمیسیون مشترک رئیس آن مشخص خواهد شد، ضمن اینکه سخنگو هم تعیین شده و اعضای هیأت رئیسه این کمیسیون انتخاب خواهند شد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: قرار است مشروح و جزئیات و مسائل مطروحه مذاکرات کمیسیون مشترک در اختیار رسانه‌ها قرار گیرد که این کار در راستای شفاف‌سازی است.

منتظری افزود: در حال رایزنی هستیم که موضوعات مطروحه در کمیسیون مشترک از طریق رسانه ملی منعکس شود.

وی در پایان گفت:‌ در آینده نزدیک مردم باید شاهد تشکیل کمیسیون مشترک بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام‌رسان‌ها باشند و ما پیگیر این طرح هستیم.