مراسم استقبال از علیرضا مختاری پرتابگر اصفهانی و دارنده مدال نقره پارالمپیک 2020 توکیو برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا،صبح روز پنجشنبه یازدهم شهریورماه 1400 مراسم استقبال از علیرضا مختاری پرتابگر اصفهانی که در مسابقات پارالمپیک 2020 توکیو صاحب مدال نقره شد در گلستان شهدا اصفهان برگزار گردید.

این مراسم باشکوه با حضور سید محمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان، حسین زیبایی معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان، محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان، جلیل حداد مدیرعامل باشگاه صنعت فرش حداد اصفهان، محمدحسین عراقی زاده مدیرعامل باشگاه گیتی پسند، منصور کندری رئیس هیات جانبازان و معلولین استان اصفهان و جمعی از هواداران طلایی پوش فولاد مبارکه سپاهان برگزار شد.

منصور کندری رئیس هیات جانبازان و معلولین استان اصفهان در این مراسم ضمن تشکر از حضور مدعوین اظهار داشت: خوشبختانه زحمات چندین ساله علیرضا مختاری به ثمر نشست و توانست برگ زرین دیگری به افتخارات استان اصفهان بیافزاید و امیدوارم حمایت همه مسئولین باعث شود در برنامه ها و مسابقات آتی بتوانیم شکوفایی بیشتری از ورزشکاران جانباز و معلول نظاره گر باشیم.

پس از صحبت های کندی، محسن شکل آبادی مسئول امور فرهنگی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) به مدیحه سرایی پرداخت.

پس از آن سید محمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز با تبریک به علیرضا مختاری گفت: این ورزشکار غیرتمند در ویترین افتخارات ورزشی خود مدال های جهانی، آسیایی و … را کشب کرده بود، اما مدال پارالمپیک را در کارنامه اش نداشت، اما با همت، تلاش و کوششی که انجام داد در مسابقات پارالمپیک توکیو 2020 به این مهم دست یافت و توانست برای میهن اسلامی افتخارآفرینی کند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه پس از علی نادری در 16 سال اخیر ورزشکاری از استان اصفهان به مدال پارالمپیک نرسیده بود، علیرضا مختاری با کسب مدال نقره، به نوعی بارقه های امید ورزش جانبازان و معلولین را به منصه ظهور رساند و نشان داد که توجه ویژه به ورزش این قشر می تواند برای کشور و استان اصفهان افتخارآفرین باشد.

سید محمد طباطبایی با بیان اینکه پهلوان مختاری برای رسیدن به این مدال زحمات زیادی را متحمل شد، افزود: مختاری با درخشش خود در مسابقات پارالمپیک برگ زرینی دیگر بر افتخارات ورزش استان اصفهان اضافه کرد و این ورزشکار در راه رسیدن به این مدال ارزشمند، به کلمه استقامت معنا و مفهوم بخشید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: علیرضا مختاری در راه رسیدن به مدال پارالمپیک تلاش های وافری را انجام داد و مزد تلاش های بی وقفه خود را گرفت. امروز فضای معنوی بر جو استقبال از پهلوان علیرضا مختاری حاکم است که این نشان از توسل و ارادتی بود که وی به ائمه اطهار دارد.

وی ضمن تشکر از مسئولین هیات جانبازان و معلولین استان اصفهان، مربیان و خانواده علیرضا مختاری، سازمان بسیج ورزشکاران، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان نه تنها از ورزش جانبازان و معلولین حمایت می کند بلکه امروز در کنار ورزش حرفه ای، قهرمانی و حتی همگانی استان اصفهان است و افتخارآفرینی می کند، این باشگاه بزرگ مباحث فرهنگی را به معنای واقعی تفسیر کرده و به آن معنا و مفهوم بخشیده، که جا دارد از آقای محمدرضا ساکت و همکارانشان تشکر و قدردانی کنم.

در پایان علیرضا مختاری از همه کسانی که برایش زحمت کشیده اند تشکر و قدردانی نمود.

گفتنی است علیرضا مختاری در ماده پرتاب وزنه ۵۷ در پارالمپیک توکیو 2020، با هشت حریف از کشورهای دیگر رقابت کرد و با پرتاب ۸ متر و ۴۸ سانتی متر صاحب مدال نقره شد.