سرپرست شهرداری مبارکه، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، با حضور در بیمارستان محمد رسول الله (ص) ضمن تبریک این روز به رئیس بیمارستان ، پزشکان و کادر درمانی از زحمات و تلاش شبانه روزی این عزیزان به‌ ویژه در شرایط شیوع کرونا قدردانی نمودند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، در این دیدار رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه در جمع مدیران و کادر درمانی ، ضمن تبریک روز پزشک و خداقوت به پزشکان گفت: شما جزو زحمتکشان واقعی جامعه اید و بر کسی پوشیده نیست که برای نجات انسانها، از جانتان مایه می گذارید و امروز به رسم ادب و وظیفه خدمت رسیدیم تا روز پزشک را شما تبریک بگوییم.

محمد ایرانپور ضمن گرامیداشت یاد شهدای مدافعان سلامت کشور در شرایط شیوع کرونا، جامعه پزشکی را در خط مقدم مقابله با این بیماری دانست و اظهار داشت: پزشکان و مدافعان سلامت، رسالت و تعهد سنگینی در قبال سلامت جامعه به عهده دارند که در این راستا سلامتی خود را نیز در کف اخلاص گذاشته‌اند.

سرپرست شهرداری مبارکه نیز در این دیدار با گرامیداشت روز پزشک ،جامعه پزشکان را به عنوان سفیران سلامت و تندرستی و بهروزی یاد کرد و گفت : شیوع ویروس کرونا در جامعه، ارزش وجودی فرشتگان نجات را بیش از گذشته عیان کرده است و امروز تمام اقشار از مسئولان تا مردم قدردان ایثار و تلاش مدافعان سلامت هستند.

وی با تکریم جامعه پزشکی و ادای احترام به مقام شامخ شهدای مدافع سلامت افزود: همه ی ما همدل و همراه کادر درمان در روزها و ماه های سخت کرونایی هستیم  و هیچگاه این عشق و ایثار را فراموش نخواهیم کرد.

دکتر رئیس زاده، رئیس بیمارستان محمد رسول‌الله (ص) شهرستان  نیز در این  دیدار ضمن قدردانی از حضور مدیران شهری در میان کادر درمان گفت: حضور مجموعه مدیریت شهری در کنار کادر درمان این بیمارستان همیشه موجب دلگرمی و ایجاد انگیزه برای ما بوده و از این بابت از شما نهایت تقدیر و قدردانی را داریم.