جلسه نشست هم اندیشی انتخابات با حضور مدیرکل سیاسی وانتخابات استانداری اصفهان ، فرماندار مبارکه و عوامل اجرایی انتخابات برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا،آقای دکتر رفیعی نژاد در این جلسه گفت : در حال حاضر مهمترین مسئله کشور انتخابات پیش رو است و طبق تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اولویت بر مشارکت حداکثری و بعد انتخاب اصلح است .

دبیرستاد انتخابات استان در ادامه افزود : وظیفه ی ما برگزاری انتخابات پرشور در کمال امنیت و سلامت است و یقینا قهر مردم با صندوق های رای ، موجب تضعیف کشور می شود ، بنابراین باید زمینه را برای حضور ملت با هر نوع علائق سیاسی فراهم کرد.

وی همچنین خطاب به دست اندکاران انتخابات تصریح کرد : تمام امکانات و عوامل انسانی ارگان ها و ادارات شهرستان باید برای برگزاری پرشور این انتخابات بسیج شده و برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات تلاش کنند.

اصغر هدایت فرماندار مبارکه در ادامه اظهار داشت : فرمانداری شهرستان مبارکه امادگی کامل برای برگزاری یک انتخابات پرشوربا مشارکت حداکثری را فراهم نموده است و سلامتی مردم وعوامل اجرایی و نظارتی در روز انتخابات مهمترین اولویت ماست و این دور از انتخابات با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد و به همین منظور مکان های اخذ رای به گونه ای انتخاب شده است که دستور العمل های بهداشتی در انها کاملا رعایت گردد.