فرماندار مبارکه در این نشست ضمن بیان جایگاه روابط عمومی در تمامی دستگاه ها ، ادارات و نهاد ها و ضرورت بر حفظ شان آن گفت : تلاش و زحمات شما در جایگاه خود ، موجب شده شهرستان مبارکه در این حوزه جزء سرآمد روابط عمومی های استان باشد که این امر نشان دهنده ی ظرفیت بالای شهرستان در بخش روابط عمومی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا،مهندس هدایت در ادامه افزود : مدیریت افکار عمومی به عنوان مهمترین رویکرد روابط عمومی در جامعه باید مدنظر قرار گیرد و توسعه و استفاده از ظرفیت فضای مجازی و پیامرسان ها ، فرصت خوبی برای اشاعه ی خدمات صورت گرفته دستگاه متبوع شماست.

وی همچنین تصریح کرد : دشمنان قسم خورده ی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این روزها به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه و تضعیف مشارکت مردم در انتخابات پیش رو هستند ، اما وظیفه اصلی ما امروز ایجاد شور و نشاط انتخاباتی است و در این راستا باید از بستر روابط عمومی ها و رسانه ها برای مدیریت افکار عمومی استفاده کرد.

فرماندار گفت : مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تبلور اقتدار ، وحدت و امنیت ملی است و موجب افزایش نقش وجایگاه ایران درمعاملات بین المللی بوده موجب خواهد شد که نقشه های دشمنان ناکام بماند.

هدایت در ادامه ضمن تاکید بر انتخاباتی بودن فضای شهرستان گفت : روابط عمومی ها با استفاده از ابزاری که در اختیار دارند ، محتواهای تاثیر گزار و کارشناسی شده از فرمایشات معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و بزرگان دین تولید و عرضه کنند ، همچنین با معرفی دستاوردهای انقلاب در دستگاه های متبوع خود به صورت خلاقانه و مبتکرانه، علاوه بر آگاهی بخشی مردم ، شور و نشاط انتخاباتی را نیز ایجاد کنید.