به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا،سرهنگ رضا محمدي  بیان داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت کابل های مخابراتی در شهرستان “مبارکه” ، شناسایی عامل یا عوامل این سرقت ها به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: پس از انجام اقداماتی تخصصی یک سارق در ارتباط […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا،سرهنگ رضا محمدي  بیان داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت کابل های مخابراتی در شهرستان “مبارکه” ، شناسایی عامل یا عوامل این سرقت ها به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام اقداماتی تخصصی یک سارق در ارتباط با این سرقت ها شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاه اش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه ادامه داد: متهم هنگامی که با مستندات پلیس روبه رو شد به 50 فقره سرقت کابل های مخابراتی در شهرستان “مبارکه” و مناطق “بهارستان” و”سپاهان شهر” شهرستان “اصفهان” اعتراف کرد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در این خصوص پرونده ای تشکیل و متهم برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ رضا محمدی از شهروندان خواست، در صورت مشاهده بالا رفتن افرادی از تیر چراغ برق یا قطع ناگهانی برق مخصوصا در ساعات پایانی شب حتما با سامانه 110 پلیس تماس و موضوع را اعلام کنند تا اقدامات قانونی لازم در اسرع وقت انجام شود.