رئیس ستاد دیه استان اصفهان گفت: تاکنون بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در استان اصفهان جمع آوری شده است که سهم فولاد مبارکه بیش از ۱۰ درصد بوده است و این کمک خیران فولاد مبارکه تحسین برانگیز است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا،اسدالله گرجی زاده با اشاره به آزادی زندانیان غیرعمد در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از ۲۰۰میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در استان اصفهان جمع آوری شده است که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشد ۳۵ درصدی به همراه داشته است.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان ۱۳۳ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد از زندان های استان اصفهان آزاد شده اند.

رئیس ستاد دیه استان اصفهان توضیح داد: پرونده زندانیان جرایم غیرعمد پس از دو ماه ماندن در زندان به ستاد دیه استان اصفهان منتقل می شود و در یک ماه گذشته پرونده هایی که زیر ۲۰۰ میلیون تومان بود بررسی و با کمک خیران و مردم اصفهان زمینه آزادی این افراد فراهم شد.

وی اضافه کرد: برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گذشت از محل شکایت مهم است و در ماه مبارک رمضان خیران اصفهانی با مبالغ بسیار اندک زمینه آزادی بسیاری از زندانیان جرایم غیرعمد را فراهم کردند که سرآمد کشور شده است.

گرجی زاده با تاکید بر اهمیت ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت فولاد مبارکه در آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد تصریح کرد: در شب گذشته خیران فولاد مبارکه در برنامه «یک شهر ضیافت» ۲۰ میلیارد ریال کمک نقدی و ۱۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۲ میلیارد ریال را برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد تخصیص دادند که جای تشکر و قدردانی دارد.

وی افزود: نمی توان به طور دقیق اعلام کرد که این کمک خیران فولاد مبارکه منجر به آزادی چه تعداد زندانی جرایم غیرعمد می شود چراکه روند آزادسازی هر زندانی متفاوت است و سهم فولاد مبارکه در این اقدام خیر، بیش از ۱۰ درصد بوده است که در خور تحسین است.