فرماندارمبارکه در پیامی فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس را گرامی داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، در متن این پیام میخوانید:

نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس، یادگار و نشانه تدبیر و دوراندیشی حکیمانه امام راحل «رحمت الله علیه» برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین وتمام آزادی خواهان جهان و بیانگر اعتقاد و پایبندی رهبر معظم انقلاب «مد ظله العالی» و مردم ایران به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی در مقابل زورگویان و یکه تازان عرصه جهانی است تا برای همیشه مسئله فلسطین در یاد و خاطره مسلمانان عالم زنده بماند.

حمایت آزادیخواهان جهان از آرمان فلسطین و همدلی، هوشیاری و برائت مسلمانان نسبت به رژیم منحوس اسرائیل در روز جهانی قدس، موجب تزلزل بیشتر و روبه زوال بودن این رژیم اشغالگر شده است.

امسال هم به دلیل شیوع ویروس کرونا و طرح فاصله گذاری اجتماعی، راهپیمایی سراسری روز قدس برگزار نمی‌شود اما با تدابیر اتخاذ شده برنامه‌های روز جهانی قدس به نحو احسن برگزار خواهد شد و در این روز شاهد فرمایشات رهبر معظم انقلاب با امت جهان اسلام به صورت زنده خواهیم بود.

اینجانب ضمن اعلام انزجار از رژیم منفور صهیونیستی و همه مستکبران جهان، این روز را به تمامی آزادی خواهان جهان و به ویژه آزادگان امت اسلام ومردم روزه دار همیشه در صحنه شهرستان شهید پرور مبارکه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.