- مبارکه نا - https://mobarakehna.ir -

حمایت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از کودکان بی‌سرپرست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا [1]،ولی الله نصر مدیر کل بهزیستی استان اصفهان ضمن حضور در دفتر باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با محمدرضا ساکت مدیرعامل این باشگاه دیدار و گفتگو کرد. در ابتدای این جلسه نصر ضمن تبریک سال نو و آرزوی موفقیت برای باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: در سطح استان اصفهان ۴۰ خانه کودک و نوجوان تحت نظر بهزیستی استان اداره و ۵۰۰ فرزند در این خانه‌ها نگهداری می‌شوند.

وی افزود: در بین این نوجوانان، ورزشکارانی هم هستند که به صورت حرفه‌ای ورزش می‌کنند و استعدادهای فراوان ورزشی دیگری در بین آنها وجود دارد که زمینه‌ای برای بروز این استعدادها فراهم نبوده است، امیدواریم  با همکاری باشگاه فولاد مبارکه سپاهان امکان استعدادیابی و پرورش برای این ورزشکاران مهیا  شود.

در این دیدار محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان ضمن تبریک سال نو و خوش آمدگویی به مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: مسئولیت‌های اجتماعی جزء الزاماتی است که فیفا بر آن تاکید دارد و در باشگاه سپاهان به طور خاص به این موضوع توجه می‌شود، این مسئولیت‌های اجتماعی در زمان وقوع سیل و زلزله، کمک و حمایت از ایتام و معلولان و سایر موارد در باشگاه فولاد مبارکه سپاهان پیگیری و انجام می‌شود.

محمدرضا ساکت با اشاره به اینکه بازیکنان تیم‌های ورزشی باشگاه سپاهان هم روحیه و علاقه به انجام امور خیریه را دارند افزود: با  همکاری بهزیستی در قالب یک تفاهم‌نامه همکاری می‌توان بستر مناسبی برای انجام  امور خیریه فراهم کرد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان  ادامه داد: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان استعدادیابی از تمام ۵۰۰ فرزند خانه‌های کودک و نوجوان را بر عهده می‌گیرد، همچنین برای آموزش‌های ورزشی این کودکان باشگاه حاضر است مربیان با دانش را استخدام  و بکارگیری کند.

ساکت در پایان تصریح کرد: در بحث‌های اطلاع‌رسانی و تبلیغات، بازدیدهای انگیزشی، مبارزه با اعتیاد و سایر حوزه‌های فرهنگی ورزشی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان آماده همکاری و تعامل با اداره کل بهزیستی استان اصفهان است.

در پایان این جلسه جعبه گل زیبایی که توسط یکی از خانواده‌های بی سرپرست آماده شده بود به نمایندگی از جامعه و خانواده تحت تکفل بهزیستی استان اصفهان از طرف نصر به محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اهدا گردید.