معاونت جوانان عاشورایی هیات رزمندگان اسلام شهرستان مبارکه گفت:نفرت جهانی نسبت به سیاست های ضدبشری آمریکافراگیرشده و میزان بی اعتمادی ملت ها به آمریکا هر روز بیشترمیشود.

علیرضا اسلامی فر در گفت و گو باپایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا اظهار کرد: ۱۳آبان ماه روزملی مبارزه با اسکتبار جهانی و سالروزتسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام وهمچنین تبعید حضرت امام (ره) به ترکیه است.
وی در خصوص چرایی مرگ برا آمریکا افزود:نظام سلطه جهانی به سردمداری شیطان بزرگ آمریکا باوحشت از بیداری اسلامی و انسانی که شکل گرفته است بیش از پیش در طول سال های متمادی بر جنایات خود در حق ملت های آزاده جهان به خصوص ملت ایران افزوده است،و بی جهت نیست که امروزه نفرت جهانی نسبت به سیاست های ضدبشری امریکافراگیر گشته و هر روز به میزان بی اعتمادی ملت ها به دولت آمریکا افزوده میشودتاجایی که رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی فرمودند: شما اگر بین ملت های دنیا رفراندوم کنید که امروز وحشی ترین رژیم ها کدام است؟ من گمانم این است که بین ملت ها اگر اتفاق آراء نباشد اکثریت آراء قاطع این است که آن رژیم آمریکا است.
معاونت جوانان عاشورایی هیات رزمندگان اسلام شهرستان مبارکه افزود: جنایات وظلم های آمریکا در حق ملت ایران بیش از سایر ملت هاست،لیکن ملت دلیر و آگاه ایران اسلامی در طول ۴۰سال از پیروزی انقلاب توانسته باهشیاری کامل و شعارمرگ برامریکا در مقابل نظام سلطه جهانی مقاومت کند و هرروز بالنده تر از گذشته راه روشن و با افتخارش در مسیر تحقق آرمان های انقلاب را دنبال کند.
اسلامی فر به برخی از جنایات آمریکا در حق ملت ایران اشاره کرد و گفت:نقش مهم و پررنگ آمریکا در طراحی و اجرای کودتای ۲۸مرداد سال ۱۳۳۲ که منجر به برکناری دکتر محمدمصدق شد ومجددا روی کار آمدن محمدرضاشاه پهلوی،مشارکت آمریکا در راه اندازی سازمان مخوف و نفرت انگیز ساواک،حمایت شدید آمریکا از مخالفان رژیم شاه،طراحی کشتار وقتل دانشجویان در دانشگاه در۱۳آبان سال ۵۷ ،حمایت از گروه های به اصطلاح میانه رو نظیر گروهک فرقان و… از جمله اقدامات خبیثانه شیطان بزرگ بوده است.

وی به برخی از جنایات آمریکا پس از دوران دفاع مقدس هم اشاره ای کرد و مصداق های آن را عنوان کرد: تشدیدتحریم های اقتصادی،مخالفت شدید با قرارداد تکمیل پایگاه اتمی بوشهر توسط روسیه، معرفی ایران به عنوان بزرگترین مانع پروسه صلح خاورمیانه،تصویب بودجه در کنگره امریکا برای سرنگونی ایران تلاش برای دامن زدن به اختلافات داخلی،برنامه ریزی برای حذف اسلامیت از جمهوریت و اتهام تروریسم به بهانه ی مختلف بر ضد ایران اسلامی تنها گوشه ای کینه و دشمنی های ثابت شده آمریکا علیه کشور ایران است.