نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت:اعتقاد من و سایرنمایندگان مجلس براین است که استیضاح روحانی در ماه های پایانی دولت برای حل مشکلات کشور نه تنها راه گشا نیست؛ بلکه مسائل را پیچیده تر خواهد کرد.

پروین صالحی مبارکه در گفت وگو باخبرنگارمبارکه نا در خصوص استیضاح روحانی اظهار کرد: باتوجه به اینکه در آخرین سال دولت هستیم هر اقدامی که صورت بگیرد بایدبه نفع مردم باشد،ولازم است اطمینان کاملی از جوانب این تصمیم داشته باشیم و حال مسئله  این است که اگر استیضاح رئیس جمهور انجام شود آیاتغییری در جهت بهبود اوضاع کشورپیش خواهد آمد یاخیر؟طبق نظر برخی کارشناسان و مشاوره هایی که در خصوص استیضاح انجام شده به این نتیجه رسیده ایم که استیضاح به نفع مردم نیست وشرایط کشوررا پیچیده ترخواهدکرد.
نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی افزود:البته اگر موقعیت به گونه ای دیگربود،وفرضاً در سال اول این دولت به سر میبردیم شرایط کاملا متفاوت میشد،راهکارهایی در این زمینه وجود دارد که اگرمطالبات مردم از دولت به جایی نرسید مجلس از طریق قانون میتواند مدعی شود و حتی ازسوی مراجع قضایی موضوع پیگیری شود.
این راه حل هامیتواندجایگزین مناسب تری به جای استیضاح باشد،لذا دراین شرایط دشمن بیکار نیست و مدام برنامه ریزی در جهت محدویت کشور دارد و حتی یکی از طرح های آن ها که به منظور بی ثباتی امنیت در برخی از کشورهانظیرعراق،لبنان وایران عنوان شده طرح دولت بی سر است، همچنین اگر استیضاح رئیس جمهورآغازش از مجلس باشد،اما به صورت صحیح کنترل نشود ما دشمن را به اهدافش نزدیک کرده ایم.
وی در خصوص پیامدهای استیضاح در سال آخر دولت گفت:اعتقاد من و سایرنمایندگان مجلس براین است که  استیضاح روحانی در ماه های پایانی دولت برای حل مشکلات کشور نه تنها راه گشا نیست؛ بلکه مسائل را پیچیده تر خواهد کرد.
این طرح مدتی است که درمجلس کلید خورده لذا پس از اینکه استیضاح تایید شود؛در نهایت هرکسی که انتخاب شود در یک بازه زمانی کوتاه چگونه میتواند مشکلات کشور را جمع کند؟
دکترصالحی در پایان افزود: طبق مشورت های انجام شده باکارشناسان در خصوص استیضاح روحانی،ارزیابی ها به این صورت است که اوضاع اقتصادی نظیر بازار ارز و دلار و… نیز بدتر خواهدشد؛محوریت این استیضاح به سوءمدیریت های اجرایی بازمیگردد حتی دشمنان ما اعتراف کرده اند مشکلات فعلی کشور تنها۳۰درصد به تحریم هامربوط میشود ومابقی در اثر سوءمدیریت های داخلی است ،که تمام نمایندگان مجلس براین موضوع اتفاق نظردارند.