زمانی که خبر شهادت محسن راشنیدم از ایشان خواستم به من نشانه ای بدهد تا برای زائران یادمان و ارادتمندان شهید روایت گری کنم لذا پس از ۳روز چفیه ی محسن حججی که همراه با وسایلش از سوریه آورده بودند به دستم رسید و پس از آن در تمام مراسمات همراهم بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا،در گلزار شهدای نجف آباد بیش از هزار و ۷۰۰مزار شهید آرام گرفته اند،لذا یادمان شهید حججی در آن جا قرار دارد.
شهید محسن حججی 25 ساله از افراد خیّر نجف آباد و مدافع حرم بود که در نبرد با تکفیری های داعش در منطقه مرزی بین عراق و سوریه به اسارت نیروهای داعش درآمد و پس از دو روز اسارت، تکفیری های داعش با جداکردن سر از بدن، او را به شهادت رساندند.
پیکر شهید حججی در شهریور ماه سال 96 شناسایی شد و مراسم تشییع پیکر آن شهید مهرماه همان سال ابتدا در تهران برگزار و سپس در مشهد در حرم امام رضا (ع) با استقبال باشکوه مردم طواف داده شد.
همچنین پس از انتقال پیکر شهید حججی به اصفهان، مراسم باشکوهی در میدان نقش جهان برگزار و بعد با اسقبال کم نظیر مردم در نجف آباد در کنار همرزمان شهیدش به خاک سپرده شد.
شهید حججی از اعضای مؤسسه شهید احمد کاظمی بود که به محرومیت زدایی در مناطق فقیر کشور می پرداخت.
استاد شهید محسن حججی در بین زائران یادمان عنوان کرد:شهید حججی چندسالی شاگرد من بوده اما حالا من شاگردی محسن را میکنم همه شهدا زنده هستند لذا ایشان احاطه کامل به ما دارد.
وی افزود:زمانی که خبر شهادت محسن راشنیدم از ایشان خواستم به من نشانه ای بدهد تا برای زائران یادمان و عاشقان و ارادتمندان شهید روایت گری کنم لذا پس از ۳روز چفیه ی محسن حججی که همراه با وسایلش از سوریه آورده بودند به دستم رسید و پس از آن در تمام مراسمات همراهم بوده است.