- مبارکه نا - https://mobarakehna.ir -

سردار فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان:یادواره های شهدا باید حامل پیام باشد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا [1]،سردار فدا با حضور در جلسه کنگره ملی سرداران و۶۰۰شهید شهرستان مبارکه گفت:
تشکیل یک کنگره استانی یا شهرستانی برای حل مشکلات و پیگیری بیشتر مسائل لازم است لذا در شهرستان رئیس کنگره امام جمعه،جانشین فرماندار و دبیر نیز فرمانده ناحیه مقاومت بسیج باشد.
وی اشاره ای به ویروس کرونا داشته و اظهار کرد: کرونا هنوز تمام نشده ودر حال حاظرما با آن درگیر هستیم لذا باید مطابق شرایط کرونایی برنامه ریزی ها را انجام داده تا خدایی نکرده باعث مفسده یا موضوع خاصی در این زمینه نگردد.
سردار فدا به ظرفیت و موقعیت ممتاز شهرستان از جهت وجود صنایع پشتیبان و تعهد کاری و توانمندی های خوب شهرستانی اشاره کرد.
زیرا این کنگره میتواند باعث ایجاد وحدت،همدلی و همگرایی ظرفیت های شهرستان برای رقم زدن یک حرکت ملی شود.
وی در ادامه افزود: کنگره و یادواره شهدا باید حامل پیام باشد؛اگر یک روز صدام حمله کرد و قصد تصرف خاک وطن را داشت اکنون ما با دشمنی روبرو هستیم که به طور خاموش در حال تصرف همه جاست و آمارطلاق،مصرف مواد مخدر، بیکاری و ساخت مشروبات الکی در شهرستان بالا است، لذااین کنگره باید منجر به کاهش این آسیب ها شود وآثاری داشته باشد که ماندگار گردد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان استان گفت:
ایجاد بانک اطلاعاتی از شهدای شهرستان می تواندیکی از برکات این کنگره باشد،همچنین الگو سازی از شهدا برای جوانان ،زنده نگهداشتن یاد خاطره شهدا با تجلیل وگرامی داشتن خانوادهای ایشان،اسوه سازی از شهدا،ایثارگران و جانبازان،برگزاری مسابقات کتاب خوانی و ورزشی و قرآنی واستفاده از ظرفیتهای هنری و تاریخی شهرستان نیز در الویت قرار داده شود.
سردار فدا در پایان افزود:شهدا سرمایه های بزرگ این شهرستان هستند، لازم است به گونه ای برنامه ریزی شود که نام ویاد کنگره ملی سرداران و۶۰۰ شهید شهرستان در استان و کشور نیز ماندگارشود.