- مبارکه نا - https://mobarakehna.ir -

برگزاری جلسه ستادمدیریت بحران شهرستان باحضورشیشه فروش مدیر کل مدیریت بحران اصفهان در فرمانداری مبارکه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا [1]،دکتر صالحی در ابتدای جلسه ضمن تقدیر از برنامه‌های ستاد مبارزه با کرونا شهرستان در ایام عزاداری، از تلاش وافر فرماندار ، شورای تامین و معاونت بهداشت شهرستان جهت کنترل بیماری در ایام ازدحام عزاداران حسینی(ع) تشکر کرد و گفت ضریب بالای رعایت مسائل بهداشتی از سوی مردم عزیز شهرستان کاملاً مشهود بود .
نماینده شهرستان در ادامه عنوان کرد: مبارکه بعد از شهر اصفهان از لحاظ حمل و نقل جاده ای در رده دوم است لذا شهرستان با حوادث مختلفی عجین شده است. وجود صنایع مختلف از یک‌سو و جاده ها از سوی دیگر می طلبد که در بحث بحران به شهرستان مبارکه با دید خاصی نگاه شود و هرچه زودتر از لحاظ تجهیزات و نیروی انسانی بخش های امدادی شهرستان تقویت شوند.
وی گفت:احداث کنارگذر غرب باعث افزایش تردد در شهرستان شده است و تکمیل نشدن انتهای این کنارگذر به سمت شهرضا باعث شده کل حجم ترافیک به فلکه کرکوند منتهی شود و شاهد تردد حمل و نقل سنگین جاده‌ای به داخل شهرستان باشیم که این مسئله هم حوادث را افزایش داده و هم زیرساخت‌های جاده‌ای را به شدت آسیب زده است.
دکتر صالحی گفت تردد بالای خودروهای سبک و سنگین نیاز شهرستان به مراکز اورژانس بین راهی را به شدت افزایش داده است و مسئله کمبود نیروی انسانی و تجهیزات در مراکز موجود نیز به شدت احساس می شود و باید در آینده نزدیک این مسئله حل شود و از بحران هایی که ممکن است به وجود آید جلوگیری شود.