دکتر صالحی نماینده مردم شریف شهرستان مبارکه در جلسه ستاد بحران شهرستان گفت : باید به شهرستان مبارکه در بحث بحران نگاهی ویژه داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا،دکتر صالحی در ابتدای جلسه ضمن تقدیر از برنامه‌های ستاد مبارزه با کرونا شهرستان در ایام عزاداری، از تلاش وافر فرماندار ، شورای تامین و معاونت بهداشت شهرستان جهت کنترل بیماری در ایام ازدحام عزاداران حسینی(ع) تشکر کرد و گفت ضریب بالای رعایت مسائل بهداشتی از سوی مردم عزیز شهرستان کاملاً مشهود بود .
نماینده شهرستان در ادامه عنوان کرد: مبارکه بعد از شهر اصفهان از لحاظ حمل و نقل جاده ای در رده دوم است لذا شهرستان با حوادث مختلفی عجین شده است. وجود صنایع مختلف از یک‌سو و جاده ها از سوی دیگر می طلبد که در بحث بحران به شهرستان مبارکه با دید خاصی نگاه شود و هرچه زودتر از لحاظ تجهیزات و نیروی انسانی بخش های امدادی شهرستان تقویت شوند.
وی گفت:احداث کنارگذر غرب باعث افزایش تردد در شهرستان شده است و تکمیل نشدن انتهای این کنارگذر به سمت شهرضا باعث شده کل حجم ترافیک به فلکه کرکوند منتهی شود و شاهد تردد حمل و نقل سنگین جاده‌ای به داخل شهرستان باشیم که این مسئله هم حوادث را افزایش داده و هم زیرساخت‌های جاده‌ای را به شدت آسیب زده است.
دکتر صالحی گفت تردد بالای خودروهای سبک و سنگین نیاز شهرستان به مراکز اورژانس بین راهی را به شدت افزایش داده است و مسئله کمبود نیروی انسانی و تجهیزات در مراکز موجود نیز به شدت احساس می شود و باید در آینده نزدیک این مسئله حل شود و از بحران هایی که ممکن است به وجود آید جلوگیری شود.