نشان دادن رشادت هاو جوانمردی های یادگاران جبهه و جنگ قابی ماندگارخواهد بود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا،سرپرست فرمانداری شهرستان مبارکه در جلسه کنگره ملی سرداران و ۶۰۰شهید شهرستان که با حضورفرمانده سپاه صاحب الزمان سردار فدا برگزار گردید گفت: برگزاری آیین بزرگداشت مقام شهدا وکنگره های شهدا بستر بسیار مناسبی برای عمق بخشی به فرهنگ ایثار،شهادت و دفاع مقدس است،زیراتوجه به یاد وخاطر شهدا کمتر از شهادت نیست.
هدایت عنوان کرد: امیدواریم حرکت در این مسیر بتواند به گونه ای صحیح تاریخ دفاع مقدس را در شهرستان مبارکه برای نسل های آینده به تصویر بکشد،زیرا نشان دادن رشادت ها و جوانمردی های رزمندگان قابی ماندگارو ممتاز خواهد بود.
لذا شهرستان شاهد مبارکه دارای ۶۰۰ شهید،۶ هزار رزمنده، ۲ هزار جانباز و ایثارگر است.
بنابراین وظیفه ی مسئولین است در این مسیر که بسترش فراهم گردیده واهتمام ویژه ی سردار سلیمانی رئیس محترم بسیج مستضعفان کشور را به دنبال داشته با دقت ویژه ای دنبال گردد.
سرپرست فرمانداری مبارکه افزود:انتظار میرود فرمانده سپاه صاحب الزمان سردار فدا،همانطور که درشهرستان های دیگر مدد کار برگزاری کنگره ی های ملی شهدا بوده اند در شهرستان مبارکه به لحاظ کیفیت و ضرورت هایی که وجود دارد انشاالله با عزم بیشتر و توان بیشترحامی ما باشند.
همچنین لازم است با مساعدت یادگاران جبهه و جنگ و مردم شهیدپرور در محلات و شهرهای مبارکه ستادهای شهری و روستایی تشکیل شودتابتوانیم با جمع آوری اسناد ومدارکی که از دفاع مقدس در شهرستان داریم انشاالله یک واقعه بزرگ فرهنگی برای این دیار رقم بزنیم.