این روز را به تمامی خبرنگاران عزیز و خانواده بزرگ اطلاع رسانی به ویژه خبرنگاران پر تلاش شهرستان مبارکه تبریک عرض نموده و از توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و فعالیت های شهرستان، خصوصا اخبار مربوط به نهاد امامت جمعه، تقدیر و تشکر می نمایم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا،پیام تبریک امام جمعه محترم شهرستان مبارکه به خبرنگاران خدوم این شهرستان بمناسبت فرا رسیدن هفدهم مرداد ماه، روز خبرنگار :

بسم الله الرحمن الرحیم
ن والقلم و ما یسطرون
سلام و درود خداوند بر جهادگران جبهه مطبوعات
سلام و درود خداوند بر تمامی وقایع نگارانی که حرمت قلم و آگاهی را پاس می دارند و آن را جز در مسیر حق و عدالت به کار نمی گیرند.
سلام و درود خداوند بر طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم، همانانی که صادقانه می نویسند،می نویسند برای ساختن فرهنگ غنی، آنانی که در مقام عمل با بهره گیری از علم خود، آگاهی و روشن بینی را به جامعه ارزانی می دارند و با حضور در رویدادهای گوناگون، روایتگر صحنه های تلخ و شیرین می شوند.
سلام و درود خداوند بر تمامی خون نگاران شهید که قلم را سلاح خویش و رسانه را سنگر دفاع از استقلال و آزادی و مقابله با زرمندان و زورمندان بریده از انسانیت و قدرت های سلطه گر جهانی قرار دادند و در این راه پر افتخار به لقاء محبوب رسیدند.
هفدهم مرداد ماه، سالروز شهادت بزرگ مرد عرصه خبر، شهید محمود صارمی، بهانه ایست برای پاسداشت خبرنگاران
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای این عرصه، این روز را به تمامی خبرنگاران عزیز و خانواده بزرگ اطلاع رسانی به ویژه خبرنگاران پر تلاش شهرستان مبارکه تبریک عرض نموده و از توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و فعالیت های شهرستان، خصوصا اخبار مربوط به نهاد امامت جمعه، تقدیر و تشکر می نمایم.
در پایان برای همه شما خوبان که آگاهی را حق مردم می دانید و در این راستا، خستگی ناپذیر و مجدانه می کوشید، سلامتی و توفیق در ادامه فعالیت آگاهانه در پرتو رهنمودهای حکیمانه رهبری معظم انقلاب اسلامی را از خداوند متعال مسئلت می کنم.
با تقدیم احترام
سید مهدی موسوی – امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان مبارکه