- مبارکه نا - https://mobarakehna.ir -

رزمایش مواسات همدلی و کمک مومنانه پدیده بسیار بزرگی بود که به همت خیرین و مساعدت بسیجیان عزیز در پایگاه ها انجام گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا [1]،سرهنگ عطایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مبارکه، از روند فعالیت مرحله ی اول رزمایش مواسات همدلی وکمک مومنانه در سطح شهرستان گزارشی ارائه داد.
عطایی افزود:طی چهار مرحله بسته های معیشتی بهداشتی بین نیازمندان شهرستان توزیع گردید.
همچنین بالغ بر دو میلیارد و هشتصد میلیون تومان برآوردهزینه جهت بسته های حمایتی معیشتی وتهیه توزیع غذا در سطح شهرستان بوده است.
نزدیک به هفت میلیارد و چهارصد میلیون تومان نیز در غالب کمک های خیرخواهانه نظیر: وام قرض الحسنه،آسیب های سطح شهرستان،تعمیرات منزل،کمک به کاسبان،کمک به دانش آموزان،مشاوره تحصیلی،مشاوره خانوادگی،مشاوره حقوقی،تسویه حساب مشتریان بدهکار،وام جهت خرید گوشی برای دانش آموزان،سبد غذایی،تهیه ماسک و دستکش،تهیه و توزیع مواد ضدعفونی،ضدعفونی کردن شهرستان،تهیه جهیزیه هزینه شده است.
لازم به ذکر است،شهرستان مبارکه در تهیه جهیزیه درسطح استان،رتبه ی اول را به خود اختصاص داده است؛در دو مرحله تهیه و توزیع جهیزیه در شهرستان پیگیری و برنامه ریزی شد،که در مرحله ی اول ۲۲ جهیزیه اهدا گردید،همچنین در مرحله ی دوم تا اواخر مرداد ماه ۲۹جهیزیه دیگر نیز اهداخواهد شد.
تهیه جهیزیه،کمک به نیازمندان،در راستای رزمایش مواسات همدلی و کمک مومنانه پدیده بسیار بزرگی بود که به همت خیرین و مساعدت بسیجیان عزیز در پایگاه ها انجام گرفت.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مبارکه درپایان افزود: برنامه ریزی های انجام شده به گونه ای است که مرحله ی دوم رزمایش مومنانه، در سه مقطع برگزار شود‌.

مرحله اول:دهه ی ولایت (عید سعید قربان تا عید سعید غدیرخم)
مرحله دوم:دهه اول محرم (دهه امر به معروف و نهی از منکر)
مرحله سوم:دهه ی آخر ماه صفر(از اربعین تا شهادت امام رضا”ع”)