- مبارکه نا - https://mobarakehna.ir -

همزمان با فرا رسیدن بیست و یکم تیر ماه،روز ملی عفاف و حجاب،”اصغر هدایت”سرپرست فرمانداری شهرستان مبارکه پیام تبریک صادرنمود

  “بسم الله الرحمن الرحیم”

حجاب مایه‌ی تشخص و آزادی زن است؛ برخلاف تبلیغات ابلهانه و ظاهربینانه‌ی مادی گرایان، مایه‌ی اسارت زن نیست.

مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)

حجاب و عفاف به عنوان دو مقوله با ارزش در جامعه بشری بویژه جوامع اسلامی مطرح می باشد و بطور کل حجاب و عفاف سپری است برای حفظ حریم امنیت و آرامش و اخلاق در بین انسان ها که این موضوع ارتقاء سطح فرهنگ در جامعه را نیز موجب می شود. .

انسان ها بطور ذاتی و فطری الگوپذیر بوده و تمایل دارند که ارزش‌ها و ایده های باورمند خود را در جامعه جستجو کنند و از آنجایی که فرهنگ عفاف و حجاب می تواند بعنوان یک محرک موثر در جامعه ضامن دستیابی به اوج کمال و یا رسیدن به زوال و نابودی باشد ، می بایست این الگو را به سوی آمال متعالی سوق داد.

در ترویج و گسترش باورپذیری حجاب و عفاف لازم است تا با اقدامات برنامه ریزی شده و بهره جستن از نماد و الگوهای شایسته گام های موثری برداشته شود.

اینجانب بیست و یکم تیر ماه را که بعنوان روز ملی عفاف و حجاب نامگذاری شده را خدمت همه بانوان عفیف و پاکدامن ایران اسلامی و به ویژه بانوان شهرستان مبارکه تبریک و تهنیت عرض نموده و با استعانت از خداوند سبحان آرزو دارم باپیروی و تأسی از حضرت فاطمه(س) و نصب العین قرار دادن سیره آن حضرت موجبات تعالی و کرامت زن و تحکیم خانواده را فراهم آورند.

اصغر هدایت

سرپرست فرمانداری شهرستان مبارکه