- مبارکه نا - https://mobarakehna.ir -

مدافعان دین همگام باجهادگران سلامت به میدان آمدند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا [1]،در روزهایی که ویروس کرونا امان مردم را بریده و موجب خانه نشینی،قرنطینه و تعطیلی بسیاری از مشاغل شده است،طلاب خواهر جهادی حوزه علمیه الزهرا«س»شهرستان مبارکه به میدان آمده و در کنارمدافعان سلامت در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

طلبه های جهادی مدرسه علمیه الزهرا«س» به منظور مقابله با ویروس کرونا در سطح شهرستان از تمام ظرفیت و امکانات موجود استفاده و خدمات شان را درقالب فعالیت های متنوع دنبال میکنند.

طلاب خواهرتا امروزدر فرایند تولید4هزارماسک مشارکت داشتند، هم چنین تعدای از ماسک هاهمراه با بسته‌های فرهنگی و بهداشتی که به همت خیرین تهیه شده بود بین نیازمندان توزیع گردید.

باتوجه به شرایط اقتصادی که زندگی و معیشت مردم را تحت تاثیرقرارداده است،طلاب با کمک خیرین توانستند۲۳ بسته حمایتی به ارزش ۴۸۰۰۰۰۰۰ ریال(چهارمیلیون و ۸۰۰هزار تومان) را به دست نیازمندان برسانند.

لازم به ذکر است،طلاب بسیجی در طرح غربالگری سلامت با شبکه بهداشت و درمان شهرستان همکاری کردند.

از جمله دیگراقدامات فرهنگی این  قرارگاه جهادی عمل به وظیفه و رسالت تبلیغ در فضای مجازی است لذا با استفاده از ظرفیت های موجود کارگروه هایی تشکیل شده که در زمینه ساخت کلیپ و عکس نوشته،پاسخ به شبهات،شیوه های مقابله با کرونا،آگاهی بخشی کرده و مردم را به ماندن در خانه تشویق کرده اند.

همچنین تعدادی از طلاب به صورت داوطلبانه برای تغسیل و تکفین قربانیان کرونا به شبکه بهداشت و درمان شهرستان مبارکه نیز اعلام آمادگی نمودند.

گزارش از مریم احمدپور