سرگرد پاسدار مجید بهرامی درمصاحبه با مبارکه نا،ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری عنوان کرد: «چه خوب است که یک رزمایش گسترده‌ای در کشور به وجود بیاید برای همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان و فقرا،که اگر این اتفاق بیفتد خاطره ی خوشی در ذهن ها از امسال خواهد گذاشت و ما برای اینکه […]

سرگرد پاسدار مجید بهرامی درمصاحبه با مبارکه نا،ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری عنوان کرد:
«چه خوب است که یک رزمایش گسترده‌ای در کشور به وجود بیاید برای همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان و فقرا،که اگر این اتفاق بیفتد خاطره ی خوشی در ذهن ها از امسال خواهد گذاشت و ما برای اینکه ارادتمان را به امام زمان ثابت کنیم باید صحنه ها و جلوه هایی از جامعه مهدوی را به وجود آوریم.
بهرامی بیان کرد:
جامعه مهدوی جامعه قسط،عدل،عزت و مساوات است و ما باید اینها را در زندگی خودمان تحقق ببخشیم.»
لذا اجرا و همراهی این رزمایش اختصاص به بسیج و سپاه ندارد وعموم مردم جامعه میتوانند در این امر سهیم باشند؛اما در حال حاضر دستور العملی از ستاد کل نیروهای مسلح در رابطه با چگونگی و اجرای این رزمایش و اهداف آن ابلاغ گردیده است؛که به طور قطع منظورازآن کمک به مردم برای جبران خسارات ناشی از ویروس کرونا و جمع‌آوری و جهت‌دهی کمک‌های مردمی برای کمک به نیازمندان می باشد.
وی بیان کرد: این رزمایش از کمیته های مختلفی تشکیل شده از جمله کمیته پشتیبانی، کمیته فرهنگی و عملیات روانی، کمیته بسیج سازندگی و کمیته منابع مالی و…

بهرامی در توضیح چگونگی این رزمایش گفت:
رزمایش از نیمه شعبان شروع شده و تا آخر ماه مبارک رمضان ادامه دارد. قسمت اول آن از نیمه شعبان تا نیمه ماه مبارک رمضان است و در آن وظیفه اطلاع‌رسانی،انعکاس اخبار و جمع‌آوری کمک‌های مردمی وجود دارد؛مرحله دوم از نیمه ماه مبارک رمضان شروع و تا پایان آن ادامه دارد.
وی در پایان سخنان خود اظهار داشت: چه خوب است که اصحاب رسانه به فضاسازی و تبلیغات محیطی در فضای مجازی و حقیقی بپردازند؛از جمله تهیه کلیپ کوتاه مصاحبه با مردم و مسئولین و… که در این راستا میتواند مفید و موثر باشد.
همچنین وی اعلام کرد،شماره حساب رزمایش سراسری کمک مومنانه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مبارکه به شرح زیر است:

نام حساب:سپاه حضرت صاحب الزمان عج استان اصفهان
نام بانک:انصار شعبه مبارکه شاخص۱۴۲۴
شماره حساب:۰۱۷-۱۰۱۸۹۶۵۲-۰۴۳-۱۴۲۴
شماره کارت:۷۵۶۴-۴۹۱۰-۸۱۱۱-۶۲۷۳
شماره شبا:۱۷ ۶۵۲۰ ۰۱۸۹ ۰۴۳۱ ۱۴۲۴ ۰۶۳۰ IR۵۳