به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، جانشین فرمانده سپاه ناحیه مبارکه سرهنگ محسن عزیز خانی صبح امروز درنشست خبری اظهار داشت: ما در مقابله با ویروس کرونا، ضعف‌هایی داریم ولی نقاط قوتی در این زمینه وجود داشته که لازم است به آنها توجه شود، از جمله حضور مردم و ارگان‌های مختلف که اگرحماسه حضور […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا،

جانشین فرمانده سپاه ناحیه مبارکه سرهنگ محسن عزیز خانی صبح امروز درنشست خبری اظهار داشت:
ما در مقابله با ویروس کرونا، ضعف‌هایی داریم ولی نقاط قوتی در این زمینه وجود داشته که لازم است به آنها توجه شود، از جمله حضور مردم و ارگان‌های مختلف که اگرحماسه حضور جهادگران و بسیجیان نبود شاید ما هم مثل کشورهای اروپایی‌ و آمریکا دچار بحران میشدیم.
همچنین کمک‌های مردمی و راه اندازی کارگاه‌های تولید ماسک در جهت پیشبرد اهداف و مقابله با ویروس کرونابسیار تاثیر گذار بود.

وی با تاکید به فرمایشات مقام معظم رهبری افزود:«بحث کمک به نیازمندان و کسانی که مشاغل شان در اثر شیوع ویروس کرونا آسیب دیده نیز دارای اهمیت و الویت است.
وی بیان کرد:
در این زمینه بسیج نیز وارد میدان شده و دستورالعمل اجرایی رزمایش سراسری “کمک مومنانه” را آغاز کرده است؛ به این جهت شماره حساب واحدی در نظر گرفته شده تا با شناسایی نیازمندان به ویژه کسانی که به خاطر ویروس کرونا دچار مشکل شده اند،حمایت هایی صورت بگیرد.
ایشان ضمن اشاره به تولیدماسک، لباس مخصوص کادر پزشکی و درمانی در شهرستان مبارکه و توزیع در شهرستان های دیگر و ضدعفونی کردن معابر و محلات و غربالگری بیان کرد:بایداز همه ی جهادگران و بسیجیانی که در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند قدر دانی کرد لذا کار این عزیزان بسیار ارزشمند و مهم است.