- مبارکه نا - https://mobarakehna.ir -

فرماندار شهرستان مبارکه با صدور پیامی فرا رسیدن نیمه شعبان سالروز میلاد منجی عالم بشریت حضرت ولیعصر(عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) را تبریک گفت.

به گزارش مبارکه نا،متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
نیمه شعبان، مطلع خورشید فروزان حضرت مهدی (عج) در ظلمت تاریخ ، عید منتظران وراثت زمین برای مستضعفان و شکست سلطه جبّاران و افروختن چراغ شوق در دل مسلمانان و امید بخشیدن به محرومان است.
انتظار فرج ظهور حضرت مهدی (عج) که از برترین عبادت هاست ، به معنی انتظار حاکمیت قرآن و اسلام و پرشدن جهان از عدل و داد و عدالت برای همه انسانها و برچیده شدن تمامی مظاهر ظلم وجور از صحنه زندگی بشر و انتظار فرارسیدن دنیایی برتر از لحاظ معنوی و مادی است .
بدون تردید امید نشات گرفته از ایمان و اعتقاد به وجودیگانه نجات بخش عالم بشریت همواره سرمایه عظیم حرکتهای بزرگ در جوامع اسلامی بوده و ملت منتظر ایران نیز با تکیه بر امید، برای گسترش عدل و داد و مبارزه با ظلم و فساد برخاستند وپیروزی انقلاب اسلامی ایران را رقم زدند تا پرچم اسلام و قرآن را به دست صاحب اصلی آن امام زمان (عج) برسانند.
اینجانب نیمه شعبان سالروز ولادت باسرسعادت حضرت صاحب الزمان(عج) را به محضر مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی)، رئیس جمهور محترم وهمه عاشقان وشیفتگان ولایت وامامت، مردم ولایتمدارشهرستان مبارکه و بویژه سربازان گمنام ولایق امام زمان (عج) تبریک وتهنیت عرض نموده وازدرگاه خداوند متعال، تعجیل در فرج مبارک وفرخنده آن حضرت و همچنین توفیق درک محضرش و خدمتگزاری در عصر ظهور ایشان را برای همه محبین و مسلمین جهان مسئلت می نمایم.

حمید عصار زادگان
فرماندار شهرستان مبارکه