به گزارش مبارکه نا، ظهر امروز با حضوردکتر جوادی دستیار ویژه استاندار در امور کرونا جناب آقای کرمی مدیر کل بازرسی وپاسخگویی به شکایات استان ،دکتر داوری مشاور استاندار در امور بهداشت و درمان و اعضای جلسه ستاد شهرستانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تشکیل شد. 🔻 دراین جلسه عصار زادگان فرماندار شهرستان ضمن […]

به گزارش مبارکه نا، ظهر امروز با حضوردکتر جوادی دستیار ویژه استاندار در امور کرونا جناب آقای کرمی مدیر کل بازرسی وپاسخگویی به شکایات استان ،دکتر داوری مشاور استاندار در امور بهداشت و درمان و اعضای جلسه ستاد شهرستانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تشکیل شد.
🔻 دراین جلسه عصار زادگان فرماندار شهرستان ضمن خیر مقدم وتبریک اعیاد شعبانیه به اقدامات صورت گرفته در زمینه مقابله با بیماری منحوس کرونا در شهرستان اشاره کرد.
⭕ حمید عصار زادگان دراین جلسه بااشاره به سخنان مقام معظم رهبری درخصوص تشکر صمیمانه ایشان از زحمات پزشکان و پرستاران در مبارزه با بیماری کرونا افزود :بنده هم به عنوان خادم مردم شریف شهرستان مبارکه برخود لازم می دانم از همۀ کسانی که در این جهاد عظیم نقش ایفا کردند؛ کادر بهداشت و درمان، پزشکان ایثارگر و پرستاران فداکار، استاندار و کادر اداری، نیروهای سپاه و بسیج مردمی ، نیروی انتظامی، ارتش، روحانیت معظم و بسیاری دیگر از اقشار جامعه به‏ ویژه دست ‏اندرکاران رسانه ای خبرگزاری ها و خبر نگاران که خدمات عظیم و گسترده‏ ای انجام دادند و با فداکاری و شکیبایی و ایثار به کمک درد مندان و گرفتاران این بیماری شتافتند وبه مردم عزیز خدمت می کنند تا انشالله از این امتحان سربلند خارج شویم سپاسگزاری کنم .
درادامه نیز دکتر پارسا مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان و دکتر رئیسی زاده رئیس بیمارستان حضرت محمدرسول الله (ص) ضمن اعلام آمار مبتلایان وجان باختگان وبیماران بهبود یافته این ویروس به بیان اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در شهرستان پرداخته ونیاز های بهداشتی و درمانی شهرستان را نیز مطرح نمودند.
در ادامه کرمی مدیر کل بازرسی استان بیان داشت ؛ بنده به همراه دکتر جوادی ودکتر داوری حامل پیام تقدیر وتشکر استاندار محترم برای مسئولین شهرستان مبارکه بویژه فرماندار محترم ،کادر درمانی وهمه مسئولان شهرستان هستیم ،انصافا اقدامات شايسته و وصف ناپذيزي در شهرستان مبارکه صورت گرفته است. وآمار این شهرستان باتوجه به میانگین استانی بسیار امید وار کننده وقابل قبول است.