به گزارش مبارکه نا،در متن پیام مهندس عصار زادگان آمده است “بسم الله الرحمن الرحیم” ماه شعبان، ماه اعیاد آسمانی است که با میلاد با سعادت حضرت امام حسین(ع) و امام سجاد(ع) وامام زمان (عج) ولادت فرخنده حضرت ابوالفضل العباس(س) آغاز می‌شود و شوری وصف ناشدنی در تمامی مسلمانان و آزادی خواهان جهان ایجاد می‌نماید. […]

به گزارش مبارکه نا،در متن پیام مهندس عصار زادگان آمده است
“بسم الله الرحمن الرحیم”

ماه شعبان، ماه اعیاد آسمانی است که با میلاد با سعادت حضرت امام حسین(ع) و امام سجاد(ع) وامام زمان (عج) ولادت فرخنده حضرت ابوالفضل العباس(س) آغاز می‌شود و شوری وصف ناشدنی در تمامی مسلمانان و آزادی خواهان جهان ایجاد می‌نماید.
عشق به امام حسین(ع) و امام سجاد(ع) و امام زمان (عج) وحضرت ابوالفضل العباس پس از صدها سال در قلب انسان‌های زیادی می‌تپد از جمله کسانی که به عنوان پاسداران انقلاب و اسلام، همه هستی و وجودشان را برای راه امام شهیدشان تقدیم می‌کنند.
پاسداران عزیز انقلاب در حساس‌ترین لحظات تاریخ انقلاب اسلامی همچون دژی مستحکم؛ مردانه و شجاعانه در جهت رسیدن به حق و حقیقت گام برداشته و با روحیه شهادت طلبی، ایثار، جانبازی و از خود گذشتگی، فداکاری و دفاع از ارزش‌های والای مکتبی را به فرهنگ عزت مداری و افتخار مبدل ساختند.
اینجانب فرصت را مغتنم شمرده و فرارسیدن اعیاد خجسته شعبانیه و میلاد با سعادت آموزگار حریت و آزادگی حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار و ولادت با سعادت علمدار حسین، حضرت ابوالفضل عباس(ع)و روز جانباز را به تمامی سبزپوشان سپاه پاسداران و جانبازان بویژه جانبازان و پاسداران شهرستان مبارکه تبریک عرض نموده و توفیق روزافزون این عزیزان را در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری از درگاه ایزد منان خواستارم.

حمید عصار زادگان
فرماندار شهرستان مبارکه