به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، حجت الاسلام والمسلمین ابطحی دقایقی بعد از راهپیمایی ۲۲بهمن در شهرمبارکه ضمن عرض تبریک به مردم شهید پرور شهرستان به مناسبت دهه فجر اظهار کرد: طی چهل و یک سال ایثار وجهاد، ملت ایران حماسه هایی آفریدند؛ بزرگ و جهادی ،که دشمن در مقابلش چه شرارت هایی که […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا،

حجت الاسلام والمسلمین ابطحی دقایقی بعد از راهپیمایی ۲۲بهمن در شهرمبارکه ضمن عرض تبریک به مردم شهید پرور شهرستان به مناسبت دهه فجر اظهار کرد:
طی چهل و یک سال ایثار وجهاد، ملت ایران حماسه هایی آفریدند؛ بزرگ و جهادی ،که دشمن در مقابلش چه شرارت هایی که نکرد!!!
ایشان ضمن نقل از سخنان رهبری که فرمودند:(هیچ انقلابی تا کنون نبوده است که اینچنین عمری کرده باشد و بر سر اهداف و آرمان های اولیه خود مانده باشد.) افزود:
باید به دستاوردهای چهل و یک ساله انقلاب توجه کرده و جایگاه اکنون خود را نسبت به گذشته بدانیم !

همچنین ایشان ضمن یادآوری موضوع انتخابات خاطر نشان کرد:گویندگانی که تربیون دارند یا به واسطه جایگاه خود میتوانند در رسانه ها و فضازی مجازی حرف بزنند نباید جوری اظهار نظر بکنند که موجب بزرگ نمایی دشمن و دلسرد شدن مردم بشوند. ما هرگز از دشمن انتظاری نداشته و نداریم، اما کسانی که سمت و جایگاهی دارند باید مراقب باشند جوری حرف نزنند که مردم از حضور در انتخابات دلسرد شوند.

وی افزود:یکی از مولفه های مهم برای قدرت، مجلس و انتخابات است و تشکیل قوه ی مقننه با رای بالای ملت بسیار دراین جهت موثر است. لذا انقلاب ما مشکل نداشته و نداردبلکه انتخاب های ما مشکل دارد .

حجت الاسلام ابطحی ابراز کرد :افرادی که در انتخابات شرکت میکنند مومن، انقلابی و باانگیزه هستند،اما کسی که انگیزه دینی وانقلابی ندارد، اما میهن عزیز خود را دوست دارد لازم است به پای صندوق های رای بیاید.

حجت الاسلام ابطحی درپایان سخنان خود گفت: تنها کلید حل مشکلات کشور ما روحیه ی انقلابی و جهادی میباشد. امروزکشور ما به این روحیه انقلابی وشجاعانه نیاز دارد؛ زیرا فردی که از سخن گفتن در مقابل قدرت های خارجی هراس دارد، لایق نمایندگی مردم نیست .امروز که کشور ما دچار معضلات زیادی ازجمله اقتصادی ،اجتماعی میباشد؛ لذا وظیفه حکم میکند به پای صندوق های رای رفته و انتخاب اصلحی داشته باشیم!