به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا حجت الاسلام والمسلمین بهرامی مدیرحوزه علمیه خواهران استان اصفهان،در دیدار با جمعی از طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان مبارکه با اشاره به رسالت طلاب در حوزه تربیت افراد افزود: شرط لازم برای تربیت افراد خودسازی اولیه خودمان میباشد و باید ابتدا خودساخته شویم تا بتوانیم افراد راخودساخته کنیم! […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی مدیرحوزه علمیه خواهران استان اصفهان،در دیدار با جمعی از طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان مبارکه با اشاره به رسالت طلاب در حوزه تربیت افراد افزود:
شرط لازم برای تربیت افراد خودسازی اولیه خودمان میباشد و باید ابتدا خودساخته شویم تا بتوانیم افراد راخودساخته کنیم!
وی ابراز کرد:این خودسازی اولیه مشروط به برداشتن اولین قدم ما یعنی بیداری و خودآگاهی،به عبارتی یغزه میباشد.
ایشان با اشاره به روایت یغزة النور(یغزه نور است)اظهار کرد:این خودآگاهی و یغزه متفاوت از خودآگاهی اولیه ما از اصول دینی است و معنایی همچون ،از خواب پریدن دارد که اگر اتفاق افتاد برای افراد حیرتی می آورد که دیگر آنرا رها نمی کنند.
حجت الاسلام بهرامی در ادامه افزود:این یغزه جوشش و درخششی میباشد که جان آدمی را به آتش میکشد،که اگر برای طلاب گرامی رخ ندهدضرر کرده اند.
وی تاکیدکرد:کلاس و درس وحوزه برای طلاب از ظواهر امر میباشد و این امور زمانی جواب خواهد داد؛که قصدِ مقصود را فراموش نکنند و به دنبال اتصال به محبوب باشند تا بهره مند شوند ورسالت اصلی طلاب این موضوع است.
ایشان درپایان سخنان خود با بیان اینکه خداوند رب العالمین برای تک تک بندگانش جداگانه خدایی میکند به گونه ای که انگار بنده ی دیگری ندارد گفت: بر ما واجب است تا این رشته آگاهی را پیدا کرده و رهایش نکنیم!لذا طلبگی مسیری است که میتواند مارا به اهداف مان نزدیک کند به گونه ای که طلبه تاثیر گذار و جریان آفرین در جامعه باشد.