به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا،سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در پی شهادت سردار پاسدار سپهبد قاسم سلیمانی بیانیه ای صادر کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است: «بسم الله الرحمن الرحیم شهادت هنر مردان خداست «من المومنین رجال صدقوا ماعاهدو الله علیه و من هم من قضی نحبه و من هم من […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا،سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در پی شهادت سردار پاسدار سپهبد قاسم سلیمانی بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
شهادت هنر مردان خداست

«من المومنین رجال صدقوا ماعاهدو الله علیه و من هم من قضی نحبه و من هم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا»
شیطان بزرگ، آمریکا جنایتکار بار دیگر پلیدی و خوی وحشیگری خود را به جهانیان ثابت کرد و پس از شکست های متعدد از جمهوری اسلامی و محور مقاومت در سطح منطقه، اوج زبونی خود را به نمایش گذاشت و با اقدام به ترور سردار سپهبد قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس سند نابودی خود را امضا کرد.
سردار سرافزار حاج قاسم سلیمانی عزیز شامگاه گذشته مزد سال ها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدان های دفاع مقدس، مبارزه با داعش و آمریکای جنایتکار و ایادی استکباری آن در منطقه را گرفت و به آرزوی دیرینه خود که همان شهادت در راه بود،خدا رسید.
شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی باید منتظر ضربه محکم جبهه مقاومت و ایران اسلامی به خود در هر نقطه ای باشد.
خون پاک این شهید بزرگوار نقطه امنی برای گروه تروریستی سنتکام و رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه باقی نخواهد گذاشت و خط جهاد مقاومت با انگیزه‌ی مضاعف از خون این شهدا ادامه خواهد یافت.
سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان شهادت این اسوه مقاومت را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج)، فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای (مدظله العالی) و ملت شهید پرور ایران اسلامی، تسلیت و تبریک می گوید و علوّ درجات و پاداش الهی را برای آن شهید عالی مقام از خداوند متعال مسألت می نماید.

سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان»