سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان خبرداد؛

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا،سرهنگ حسین ترکیان در گفت و گو با خبرنگاران اظهارکرد: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر فروش دوربین های مداربسته خارجی مظنون به قاچاق در یکی از واحدهای صنفی سطح شهر اصفهان موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادد.

وی افزود: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع با اخذ مجوز از مقام قضائی این واحد صنفی را مورد بازرسی قرار دادند که در نتیجه 99 دستگاه دوربین مداربسته و 44 دستگاه دی وی آر خارجی که فاقد هرگونه مدارک معتبر قانونی بوده و به صورت قاچاق وارد شده بودند را کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای مکشوفه را بالغ بر یک میلیارد ریال برآورد کردند، خاطر نشان کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و متصدی واحد صنفی نیز جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ ترکیان، بر تداوم نظارت و کنترل از واحدهای صنفی و انبارهای دپوی کالا در سطح استان تاکید کرد و اظهارکرد: از شهروندان می خواهیم هرگونه اطلاعاتی در خصوص اقدامات و فعالیت های مشکوک در زمینه تهیه، نگهداری و فروش کالاهای خارجی قاچاق دارند موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن 110 را به کارشناسان پلیس اطلاع دهند.