به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا،سرهنگ محمدی فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و تجلیل از مقام شامخ شهدای گرانقدر نیروی انتظامی ، شهدای انقلاب اسلامی ، شهدای مدافع حرم و شهدای مدافع وطن اظهار داشت : ما امروز در نیروی انتظامی تلاش می کنیم که امنیت پایدار را در سطوح […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا،سرهنگ محمدی فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و تجلیل از مقام شامخ شهدای گرانقدر نیروی انتظامی ، شهدای انقلاب اسلامی ، شهدای مدافع حرم و شهدای مدافع وطن اظهار داشت : ما امروز در نیروی انتظامی تلاش می کنیم که امنیت پایدار را در سطوح مختلف تامین کنیم . ما مولفه ها و شاخصه های امنیت پایدار را در تمامی نقاط و عرصه ها لحاظ کردیم و امروز هم مردم قدردان این امنیت هستند .

وی ادامه داد رویکرد نیروی انتظامی با ماموریت ها ، گفتمان سازی و تعاملی سازنده با شهروندان است ، امنیت پایدار حاصل عملکرد و مطلوب همه دستگاه ها است که با نیروی انتظامی تعامل و همکاری دارند .

وی افزود ما تلاش کردیم از ظرفیت ها های مردمی در جهت ایجاد امنیت استفاده کنیم و یکی از موضاعات حائز اهمیت جذب پلیس افتخاری در نیروی انتظامی به منظور بهره گیری از ظرفیت مردمی در توسعه و تحکیم نظم و امنیت اجتماعی و بالا بردن ضریب امنیت در جامعه است . یکی از مهمترین ماموریت ها در جهت تحقق امنیت پایدار استفاده از ظرفیت های مردمی می باشد .

فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه ادامه داد رویکرد پلیس امروز در برابر جنگ نرم دشمن رویکرد فرهنگی و اجتماعی است که با تلاش همه مسئولان امیدواریم که اهداف دشمنان را در تخریب فکر و اذهان نسل جوان بتوانیم خنثی بکنیم .

وی گفت تعالی رفتار پلیس و نقش آن در خدمت گذاری و جلب رضایت مردم با ارائه خدمات بی منت و خالصانه زمینه های همکاری مردم در جهت اجرای هر چه بهتر ماموریت ها در راس امور در این شهرستان مورد تاکید است .

محمدی ادامه داد استقرار نظم و امنیت و تامین آسایش عمومی و فردی در سطح شهرستان ، پیشگیری از وقوع جرایم و کشف تخصصی و علمی جرایم و اجرای قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در حوزه درون و برون شهری ، دستگیری مجرمین ، مبارزه با مواد مخدر و اجرای قوانین و مقررات صدور گذرنامه از مهمترین محور های عملکرد اینجانب در این شهرستان خواهد بود .

این مقام انتظامی گفت از دیگر اقدامات پیشگیرانه پلیس شهرستان برگزاری جلسات آموزش همگانی در سطح مراکز آموزشی به صورت چهره به چهره بوده است .هم زمان با بازگشایی مدارس ما توانستیم امنیتی که در شأن مردم و دانش آموزان بوده را تامین کنیم ، نقش موثر آموزش همگانی را بسیار مهم می دانیم و تلاش می کنیم که بخشی از آسیب های اجتماعی که جزء معضلات اجتماعی خواهد بود با ارائه آموزش های همگانی کاهش پیدا کند .

سرهنگ محمدی فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه به برنامه های هفته نیروی انتظامی اشاره داشت و گفت ، شعار هفته نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پلیس هوشمند ، امین مردم است که برگرفته از تعابیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) می باشد .

 

پنجشنبه98/7/11 مراسم غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا ، همایش پیاده روی خانوادگی
جمعه 98/7/12 حضور پرشور در نماز جمعه و ایراد سخنرانی قبل از نماز
شنبه 98/7/13 صبحگاه مشترک نیرو های مسلح با حضور مسئولین محترم ، تجلیل از پرسنل تلاشگر
یکشنبه98/7/14 نواختن زنگ انضباط اجتماعی با حضور در مدارس ،حضور کارشناسان در مراکز آموزشی ، بازدید دانش آموزان از یگان های انتظامی ، دیدار با مسئولین شهرستان ، دیدار با خانواده های معظم شهدا
دوشنبه 98/7/15 ملاقات عمومی تحت عنوان هم اندیشی با مردم ، استفاده از ظرفیت های مردم به منظور جلب مشارکت مردمی
سه شنبه 98/7/16 همایش پلیس و اصناف ، حضور کارشناسان در حوزه فضای مجازی در مراکز آموزشی ، برپایی نمایشگاه آسیب های اجتماعی در مدارس
چهارشنبه 98/7/17 جشن مهر و دانش و قرائت پیام مهر ، هم اندیشی با صاحب نظران و نخبگان شهرستان و برگزاری نشست های علمی
پنجشنبه 198/7/18 سرکشی از مسئولین خبری و اصحاب رسانه به صورت چهره به چهره