به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، سخنگوی ستاد مدیریت بحران شهرداری مبارکه با بیان اینکه همیشه در دل تهدیدات،فرصتها نهفته است اعلام کرد در روزهای ابتدایی سال جدید بارندگی های شدید در سراسر کشور و استان باعث ایجاد مشکلاتی شد که متاسفانه مشکلاتی را برای بعضی از هموطنان ایجاد کرد که در این رابطه پیام […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، سخنگوی ستاد مدیریت بحران شهرداری مبارکه با بیان اینکه همیشه در دل تهدیدات،فرصتها نهفته است اعلام کرد در روزهای ابتدایی سال جدید بارندگی های شدید در سراسر کشور و استان باعث ایجاد مشکلاتی شد که متاسفانه مشکلاتی را برای بعضی از هموطنان ایجاد کرد که در این رابطه پیام های تسلیتی نیز صادر شد ولی بحمدالله در شهرستان مبارکه با همراهی مردم و دستگاه های خدمت رسان کمترین مشکلات را شاهد بودیم.

وی اضافه کرد:همواره در کنار تهدیدات،فرصتها می رویند همانگونه که خداوند فرموده است ان مع العسر یسرا.مقام معظم رهبری هم در سخنرانی اولین روز سال نو اشاره کردند امسال سال فرصت هاست و این چند روز نمونه ای از همین فرصت در سطح شهر مبارکه اتفاق افتاد.همدلی شهروندان در کنار نیروهای زحمتکش شهرداری و همه سازمان های وابسته به آن جلوه باشکوهی از همدلی و همراهی ایجاد کرد که مثال زدنی بود.

میثم نصر با تبریک مبعث پیامبر اکرم(ص) خاطر نشان کرد: انشاءالله سال جدید که با نزول نعمت های الهی همراه بود با الگو قراردادن حسن خلق حضرت محمد(ص) و اهل بیت پاک و مطهرش تبدیل به سالی پرخیر و برکت برای همه شهروندان تبدیل شود.

وی اضافه کرد: خوشبختانه با تمهیداتی که در هفته های پایانی سال گذشته در حوزه های عمران و خدمات شهری اندیشیده شده بود و با تجهیز حوزه های فضای سبز و آتش نشانی و حضور همه نیروهای شهرداری حتی شخص شهردار و معاونین و مدیران در ایام تعطیلات شاهد کمترین مشکلات در سطح شهر بودیم و شهروندان قدرشناس نیز با تماس ها و پیام های دلگرم کننده خود همواره در این مدت موجب افزایش انگیزه خدمت در بین پرسنل شدند به نحوی که معاون خدمات شهری شهرداری با وجود جراحت دست و تأکید پزشکان مبنی بر استراحت،در صحنه حاضر شده و موضوعات را رسیدگی کرد.

میثم نصر همچنین با تشکر از فعالان رسانه ای،تلاش زحمت کشان این عرصه در امر خبررسانی در ایام تعطیلات را بسیار مثبت ارزیابی کرد.

وی ضمن تاکید بر حفظ آمادگی شهروندان در خصوص بارشهای آتی اعلام کرد شهرداری مبارکه با تمام توان در حوزه های نیروی انسانی و تجهیزات ماشینی آمادگی دارد در صورت لزوم در کنار هموطنان آسیب دیده از سیل در سایر شهرها حضور یابد.

نصر در پایان از همه شهروندان خواهش کرد تا حد ممکن در یاری رساندن به هموطنان سیل زده سهیم شوند زیرا متاسفانه در برخی شهرها حتی امکانات اولیه زندگی نیز با مشکل مواجه شده است .