به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، پس از افتتاح خانه معلم مبارکه صبح روز پنج شنبه ۲۳ اسفندماه۹۷ جلسه مهم برای حل مشکلات پروژه های آموزشی شهرستان مبارکه با حضور حمید عصارزادگان فرماندار ، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی ، مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه و مدیر آموزش و پرورش شهرستان در محل […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، پس از افتتاح خانه معلم مبارکه صبح روز پنج شنبه ۲۳ اسفندماه۹۷ جلسه مهم برای حل مشکلات پروژه های آموزشی شهرستان مبارکه با حضور حمید عصارزادگان فرماندار ، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی ، مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه و مدیر آموزش و پرورش شهرستان در محل فرمانداری مبارکه برگزار شد.

حمید عصارزادگان در این جلسه فضای آموزشی مناسب را از عوامل مهم و موثر در بهبود و بالابردن کیفیت آموزش و یادگیری عنوان کرد و گفت :یکی از مقوله های مهم در آموزش و پرورش بهره مندی از فضای آموزشی با کیفیت است.

فرماندار شهرستان افزود: بهبود فضای فیزیکی می تواند به یادگیری دانش آموزان در حیطه شناختی ، عاطفی و مهارتی کمک نماید و انگیزه دانش آموزان را بالا ببرد.

وی به فرسوده بودن برخی از مدارس شهرستان اشاره کرد و گفت: با توجه به کمبود فضا نیاز است هرچه سریعتر طرح های نیمه تمام آموزشی از جمله هنرستان تلاش آماده و به بهره برداری برسد.

 

در ادامه جلسه زهرا سعیدی با اشاره به افتتاح خانه معلم شهرستان مبارکه با حضور وزیر آموزش و پرورش که پس از چندین سال رکود به بهره برداری رسید اشاره کرد و تکمیل فاز دوم را ضروری دانست و تصریح کرد : برای تکمیل فاز دوم به اعتبار حداقل پنج میلیارد ریال نیاز است که امیدوارم مسئولان استان در سال ١٣٩٨ آن را اختصاص دهند٠

زهرا سعیدی پروژه کلینیک فرهنگیان شهرستان مبارکه را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: با قول مساعد وزیر آموزش و پرورش ، پس از تأمین منابع از داخل استان و شهرستان جهت تکمیل ساختمان ؛کلیه تجهیزات این کلینیک تأمین خواهد شد.
سعیدی تصریح کرد : برای تکمیل ساختمان کلینیک فرهنگیان پیگیری لازم برای تأمین بودجه از طریق صنایع شهرستان صورت خواهد گرفت .
نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس ، لزوم تکمیل هنرستان تلاش را نیاز ضروری آموزشی شهرستان دانست و توضیح داد: برای تکمیل این هنرستان حداقل بیست میلیارد ریال اعتبار نیاز است که با مشارکت شرکت فولاد مبارکه تأمین خواهد شد .