به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه در پیامی فرارسیدن روز پرستار را به جامعه پرستاری و زحمت‌کشان حوزه سلامت تبریک گفتند. باسمه‌تعالی کسی که یک روز و یک‌شب پرستاری بیماری را به عهده بگیرد، خداوند او را با ابراهیم خلیل علیه‌السلام محشور می‌کند. پیامبر گرامی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا،

شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه در پیامی فرارسیدن روز پرستار را به جامعه پرستاری و زحمت‌کشان حوزه سلامت تبریک گفتند.

باسمه‌تعالی

کسی که یک روز و یک‌شب پرستاری بیماری را به عهده بگیرد، خداوند او را با ابراهیم خلیل علیه‌السلام محشور می‌کند.

پیامبر گرامی اسلام (ص)

پنجم جمادی‌الاول ، خجسته زادروز بانوی کربلا ، اسوه نیکی‌ها و پرستار دل‌های زخم‌دیده است. بزرگ پرستاری که پس‌ازآن مصیبت بزرگ یک‌تنه بار سنگین پرچم پرافتخار ولایت را بر دوش گرفت. بانویی که با صبری سترگ و عظیم مصیبت‌ها و ناملایمات واقعه کربلا را تحمل نمودند و ضمن حفظ و دفاع از ارزش‌های مقدس اسلامی با خطبه‌های آتشین و افشاگرانه در به ثمر رساندن اهداف شهدای قیام عاشورا نقش مؤثری داشتند و از بازماندگان آن واقعه دردناک به‌خوبی پرستاری کردند.

امروز پرستاران ایران اسلامی با تأسی از این الگوی بی‌بدیل، نمونه‌ای از صبر را در مسیر نظام سلامت کشور به نمایش گذاشته‌اند و به‌عنوان ستون اصلی بهداشت و درمان، زحمات و خدمات شبانه‌روزی اين قشر زحمتكش و فداكار بر كسی پوشيده نيست.

بدون تردید سلامتی و تندرستی جامعه ٬ از فداکاری و محبت‌های عزیزانی است که خدمت به خلق را در شغل مقدس آن‌ها باید جست‌وجو کرد که همواره خداوند متعال و بزرگان دین از آن به نیکی یادکرده‌اند و بارها اشاره‌شده است ؛ کسانی که دست‌گیر و کمک‌کننده انسان‌ها باشند از قرب الهی برخوردارند و خدمت در چنین حرفه مقدسی، توفیق و سعادت بزرگ الهی است که همواره باید قدردان آن بود .

ضمن تبریک میلاد باسعادت بانوی صبر و ایثار حضرت زینب (س) و روز پرستار به‌تمامی پرستاران پرتلاش و به‌ویژه همسران محترم جانبازان ، آزادگان و شهدای معظم که با صبوری و وفاداری الگوهای شجاعت و ایثار را همراهی و همیاری نمودند ، بدین‌وسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را از زحمات و مجاهدت‌های ارزنده این قشر شریف ابراز داشته و توفیق روزافزون همه پرستاران خدوم را از درگاه خداوند متعال مسألت داریم.

سید محسن هاشمی – شهردار مبارکه

سجاد خالوزاده-رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه

اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه