تابش خبر داد:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا و به نقل از تسنیم ، مدیرعامل باشگاه سپاهانگفت: مسئولان توسعه و نگهداری اماکن ورزشی امروز به اصفهان آمده‌اند و قرار است مسائل مختلف ورزشگاه نقش‌جهان مورد بررسی قرار گیرد و مجوز استفاده از طبقه دوم ورزشگاه برای ما صادر شود.
مسعود تابش درباره وضعیت طبقه دوم ورزشگاه نقش‌جهان برای دیدار سپاهان با پرسپولیس تهران اظهار داشت: طبقه دوم در حال مقاوم‌سازی بوده که تا حدودی رو به اتمام است و تنها حدود 10 تا 15 درصد از کار مقاوم‌سازی باقی مانده است. وی افزود: اگر حضور هواداران در این دیدار زیاد باشد و این امر ضرورت داشته باشد، بخش مقاوم‌نشده را جداسازی می‌کنیم و با هماهنگی نیروی انتظامی و عوامل برگزاری مسابقات، از بخشی از طبقه دوم ورزشگاه استفاده می‌کنیم.
مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا مسئولان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی اجازه ورود به طبقه دوم را داده‌اند یا خیر خاطرنشان کرد: مسئولان این شرکت امروز به اصفهان آمده‌اند و قرار بر این است تا امروز مسائل مختلف مورد بررسی قرار گیرد و مجوز استفاده از طبقه دوم برای ما صادر شود. وی تصریح کرد: طبقه دوم نثش‌جهان در نیم‌فصل دوم به طور قطع آماده می‌شود. این ورزشگاه هنوز تحویل شرکت فولادمبارکه و باشگاه سپاهان و نشده شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشیباید نسبت به تکمیل ورزشگاه اقدامات لازم را انجام دهد. ما باید به ناچار و برای هواداران هزینه کنیم و انجام چنین هزینه‌هایی برای باشگاه سپاهان است. امیدواریم شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی اقدامات لازم را انجام دهد و به تعهداتش عمل کند.
به گزارش تسنیم، جلسه بررسی وضعیت ورزشگاه نقش‌جهان هم‌اکنون با حضور نمایندگانی از شرکت توسعه و نگهداری امان ورزشی، باشگاه سپاهان، شرکت فولادمبارکه و اداره‌کل ورزش و جوانان استان در محل این ورزشگاه در جریان است.