در حاشیه بازدید از نمایشگاه «انقلاب فاطمی» مطرح شد:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان به همراه، نماینده، سرپرست فرمانداری و امام‌جمعه مبارکه و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان مبارکه از نمایشگاه «انقلاب فاطمی» بازدید کردند.

 

حیف است بازدید از این نمایشگاه با خانواده از دستم برود

مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با مبارکه‌نا بابیان اینکه این نمایشگاه فوق‌العاده است و حیف است بازدید با خانواده از دستم برود، تصریح کرد: هرچه در این نمایشگاه «انقلاب فاطمی» نگاه می‌کنم، خاطرات دوران کودکی که بسیاری از این روایت‌ها توسط مادربزرگ و پدربزرگ، روحانیون را شنیدیم و یاد خاطرات دفاع مقدس برایم زنده و تداعی می‌شود.

محمد سلطان حسینی با اشاره به اینکه از دوستانی که این نمایشگاه را برپا کردند، کمال تشکر و قدرانی رادارم، گفت: امروز باعث افتخار و توفیقی برای من است که بیایم و از این نمایشگاه بازدید کنم و این نمایشگاه دستاوردهای انقلاب که مظهر آن فولاد مبارکه است به را نمایش گذاشته است.

وی با اشاره به ایجاد سمن‌ها توسط جوانان برای فعالیت در سطح شهرستان، استان و کشور، افزود: جوانان بین ۱۵ تا ۲۹ سال در حوزه‌های مانند شناختن دستاوردهای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس کارهای فرهنگی و اجتماعی، یک سازمان مردم‌نهاد را ثبت می‌کنند و بابت کارهایی که انجام می‌دهند، یک قراردادی را با جوانان می‌بندیم که بخشی از هزینه‌ها را تقبل کنیم.

وی بابیان اینکه هدف این کاردانش افزایی و یادگرفتن جوانان مرزوبوم از کارهایی که می‌توان مخاطبین را جذب کنند، است، اظهار کرد: جوانان در حاشیه چنین نمایشگاه‌هایی برای خودشان کسب درآمد کنند و هم بخشی از هزینه‌ها را هم ما کمک می‌کنم.

 

این نمایشگاه باید موردحمایت مسئولان قرار بگیرد

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی در حاشیه نمایشگاه «انقلاب فاطمی» در گفت‌وگو با مبارکه‌نا اظهار کرد: شهدا و امام شهدا ناظر عملکرد مسئولان هستند و باید بتوانیم سربلند در نزد امام و شهدا باشیم و خواسته‌ها و مطالبات مردم بخصوص جوانان را برآورده کنیم.

زهرا سعیدی بابیان اینکه برای جوانان و نوجوانان امروز سؤال مهم این است که چرا انقلاب کردیم، گفت: درگذشته استکبار ایران را سرزمین امن می‌دانست و همه سیاست‌های خود را به‌راحتی در این کشور اعمال می‌کرد.

وی با تأکید بر اینکه قشر عظیمی از جامعه ما را جوانان و نوجوانان تشکیل می‌دهند، افزود: باید به جوانان بگوییم که چه کمبودهایی درگذشته وجود داشت که مردم به صحبت‌های امام خمینی (ره) که در تبعید بود لبیک گفتند و قیام کردند.

نماینده مبارکه بیان کرد: برپا و اجرا کردن این نمایشگاه کار بسیار سختی بوده است اما ازآنجاکه اسم ائمه باشد و معامله باخدا صورت بگیرد بی‌شک زیان در آن نیست.

وی با اشاره به اینکه طبق آماری که مسئولان این نمایشگاه داده‌اند در این مدت کوتاه و در برف و سرما، ۲۴ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند، تصریح کرد: در شهرستانی که جمعیت آن به ۲۰۰ هزار نفر نمی‌رسد این آمار بسیار خوبی است.

سعیدی بابیان اینکه مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان می‌آید و می‌گوید باید برای بازدید با خانواده‌ام بیایم، خاطرنشان کرد: آنچه بر خواسته از دل، بر دل می‌نشیند، مسلما بیانگر این است که کار ارزشمندی است و باید موردحمایت مسئولان قرار بگیرد.

انتهای پیام/