شهردار دیزیچه در اولین کلنگ خدمت شورای اسلامی دور پنجم:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، صبح امروز مراسم کلنگ زنی احداث پارک محله‌ای فجر شهر دیزیچه برگزار شد.
این پارک محله‌ای با مساحت ۸۷۰ مترمربع در محله فجر شهر دیزیچه و هزینه بالغ‌بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کلنگ زده شد.

 

شهرداری دیزیچه 15 میلیارد تومان بدهکار است

علی‌اکبر محمودی در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با مبارکه‌نا تصریح کرد: نزدیک به ۱۰۰  روز  است که بنده در شهر دیزیچه به‌عنوان شهردار خدمت می‌کنم و امروز روز خوبی برای من است.

شهردار شهر دیزیچه بابیان اینکه جلسات مختلفی با اعضای شورای اسلامی شهر داشتیم و در این جلسات خواسته‌ها و نیازهای مردم از شهرداری مطرح شد، گفت: خواسته‌ها و نیازهای مردم حدود ۱۲۰ مورد بود و ما برای رضایت خدا و شهروندان باید در چند جبهه حرکت کنیم.

وی ادامه داد: یک سری پروژه‌های نیمه‌تمام در شهر وجود دارد مانند خیابان امام علی، شهید باهنر، میدان ولایت و …. که این پروژه‌ها را باید مدیریت کنیم و به طریقی باید به اتمام برسانیم چون‌که این‌ها سرمایه این شهر است.

محمودی افزود: کارهای جدیدی را شروع کنیم که در اول باید تأمین اعتبار انجام شود و شهرداری دیزیچه ۱۵ میلیارد شهرداری بدهکار است که دوازده و نیم میلیارد تومان به پیمانکاران و دو و نیم میلیارد به پرسنل بدهکاریم.

وی با تأکید بر اینکه ایجاد پروژه‌ی جدید کار بیهوده و سختی است، بیان کرد: اما توان، انرژی که در پرسنل شهرداری دیدیم، این باعث شد که ما باقدرت به جلو حرکت کنیم و ۲۵۰ متر پیاده‌روسازی، لکه‌گیری و رفع عیب و زیرسازی سه خیابان در این مدت انجام‌شده است.

شهردار دیزیچه اضافه کرد: این فعالیت‌ها از وظایف شهرداری است که با کمک مضاعف کارگران و کارمندان شهرداری و با توجه به فرمایشات رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی در حال انجام است.

وی بابیان اینکه امروز باافتخار می‌توانم بگویم که کار در شهرداری دیزیچه تعطیل نشده و باقوت هرروز کارهای بیشتری انجام می‌شود، اظهار کرد: یکی از مواردی که شورای شهر به من ارجاع دادند، احداث پارک‌های محله‌ای بود که ما با مشورت با شورا برای تمام محلات در نظر گرفته‌ایم.

محمودی با اشاره به اینکه امروز شروع کردیم که اولین کلنگ خدمت را شورای دور پنجم بزنیم، گفت: پروژه‌ای را که خودمان به‌صورت امانی شروع کردیم، نمی‌گذاریم بیشتر از سه ماه زمان ببرد، مگر اینکه یک سری مانع‌های فنی ایجاد شود.

وی بابیان اینکه دیگر اجرای پروژه‌ی میلیاردی امکانش نیست چون‌که میلیاردی به‌حساب شهرداری نمی‌آید و نیست، تصریح کرد: این پارک برای بچه‌ها، بازنشستگان و جوانان ایجادشده است و از جمعیت ۲۰ هزارنفری شهر دیزیچه، نزدیک به دو هزار و پانصد نفر بازنشسته‌اند.

انتهای پیام/