امام‌جمعه دیزیچه:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، امام‌جمعه دیزیچه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر با اشاره به اینکه ۹ دی‌ماه، سالروز حماسه بزرگ مردم ایران در سال ۸۸ است، اظهار کرد: نهم دی‌ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نام‌گذاری شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی صانعی بابیان اینکه آنچه آن روزها بعد از انتخابات به وقوع پیوست بی‌بصیرتی خواص و برخی از مسئولان بود، گفت: برخی که ادعاهای زیادی داشتند اما بصیرت لازم را نداشتند و همین باعث شد انقلاب دچار مشکلات متعدد شود.

وی افزود: دشمنان که مثل گرگ در کمین بودند تا برای انقلاب مشکل ایجاد کنند، از این موقعیت استفاده کردند و درصحنه حاضر شدند.

امام‌جمعه دیزیچه با اشاره به اینکه وقتی کار به‌جایی رسید که به مقدسات مردم همچون عاشورا، امام (ره)، رهبری و شهدای ایران مورد هتک حرمت قرار گرفت، تصریح کرد: مردم خونشان به جوش آمد و بساط فنته را در نهم دی‌ماه برچیدند.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب چند روز گذشته به این مناسب فرمایشات مهمی داشتند، ادامه داد: هر فردی در جمهوری اسلامی مسئول است باید مدنظر داشته باشد که پاسخگو باشد.

حجت‌الاسلام صانعی اضافه کرد: ایشان فرمودند که دشمن به دنبال ناامید کردن ملت ایران است و وظیفه همه ما این است که در مقابل توطئه‌های دشمن هوشیار باشیم.

وی بابیان اینکه برخی هم از داخل مردم را ناامید می‌کنند، خاطرنشان کرد: این ناامید کردن مردم در داخل هم‌نوای با دشمنان است و پذیرفته نیست.

امام‌جمعه دیزیچه بیان کرد: اگر مسئولانه باید کاری‌هایی انجام دهند و نمی‌دهند و این باعث مشکلات و ناامیدی است و امروزه برخی از مسئولان باکارهای ناشایستی که انجام می‌دهند، بی‌تدبیری در اقتصاد، در فرهنگ و در معیشت مردم، این ناامیدی‌ها را افزایش می‌دهند و این همان کار دشمن است.

وی با تأکید بر اینکه در آستانه چهل‌سالگی انقلاب دیگر تصمیمات نسنجیده و نه پخته پذیرفتنی نیست، افزود: همه آحاد مردم، مسئولان و دلسوزان باید بدانند که تداوم انقلاب گری همراه با پختگی و ثبات باید باشد و تمام مسئولان طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب باید پاسخگو باشند.

حجت‌الاسلام صانعی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب درجایی دیگر فرمودند اگر مردم در راهپیمایی‌ها حضور دارند و حضور درصحنه دارند، به‌پای اینکه مردم راضی هستند نزارید، مردم گلایه‌مندند، عنوان کرد: مردم از تبعیض گلامندند، مردم از این کم‌کاری‌ها، بی‌اعتنایی مسئولان به مشکلات را می‌بینند و ناراحت می‌شوند.

وی گفت: مسئولان سه قوا باید پیگیر مشکلات مردم شوند، نگذارند از این حادتر شود و باید به داد مردم برسند.

انتهای پیام/