مدیرعامل فولاد مبارکه:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، نمایشگاه دفاع مقدس به مناسبت هفته دفاع مقدس در فولاد مبارکه امروز افتتاح شد.

 

باید ثابت کنیم که تحریم برای ما اثر ندارد

بهرام سبحانی در مراسم افتتاحیه بابیان اینکه وقتی فرد به تصویر شهید حججی نگاه می‌کند، یک پیامی از چشمان معصوم و مظلومش می‌گیرد، تصریح کرد: این پیام این است که می‌گوید من سرم دادم که شما سربلند زندگی کنید و در سایه امنیت جمهوری اسلامی ایران خواستار خون شهدا و سیره شهدای باشید.

مدیرعامل مجتمع فولاد مبارکه با اشاره به اینکه در ایام سالگرد دفاع مقدس هستیم، گفت: این دوران، دورانی است که یادآور رشادت‌ها، شهامت‌ها و ازخودگذشتگی‌های ملتی است که با دست‌خالی در تمام جبهه در مقابل قدرت‌های جهانی ایستاد.

وی افزود: این ایستادگی باعث شد آن روزها درخت جمهوری اسلامی به برکت خون شهدای تنومند و باور شود و برجهان اسلام سایه می‌افکند.

سبحانی بابیان اینکه ۳۷ سال گذشته یک آدم مغرور و خودخواه که خوی قدرت مست کرده و چشمانش را کور کرده بود، فکر کرد ایران کشوری است که تازه انقلاب کرده و اوضاع آن به هم ریخته است، اظهار کرد: صدام فکر کرد می‌تواند با ارتش قوی دارد می‌تواند ۴۸ ساعت پرچم عراق را در تهران نصب کند، به جمهوری اسلامی ایران حمله کرد و در اوایل حمله یک عده جوان تفنگ به دست با سلاح‌های سبک در آبادان و خرمشهر مقاومت کردند.

وی ادامه داد: آخر این مقاومت پیروزی و سربلندی برای جمهوری اسلامی شد و غفلتی که صدام کرد این بود که سخت‌افزارها را که تعداد نیرو، ابزارهای جنگی و قدرت نظامی بود را دید و نرم‌افزار که وحدت، رهبری و ایمان ایرانی‌ها بود راندید.

مدیرعامل فولاد مبارکه با اشاره به اینکه عامل پیروزی ایران در جنگ دفاع مقدس دو عامل است، بیان کرد: یکی قدرت و جایگاه رهبری در ایران بود و دیگری قدرت ایمان بود که حسین فهمیده ۱۳ ساله را به جبهه می‌کشاند، راندید و صدام در محاسباتش به این دو عامل توجه نکرد و همین دو باعث شکست شد.

وی با تأکید بر اینکه اگر به این جنگ‌ها ریشه‌ای نگاه کنیم، ریشه و منافع اقتصادی دارد، عنوان کرد: اقتصاد امروز حرف اول را می‌زند و جنگ‌های امروز اقتصادی در پوشش نظامی است.

سبحانی با اشاره به اینکه مگر نگفتند یکی گزینه‌های روی میز تهدیدهای نظامی است پس چرا گزینه‌ها به زیر میز انتقال دادند، اضافه کرد: دشمنان تجربه کرده بودند و فهمیدند که جمهوری اسلامی ایران این‌قدر قوی شده است و نمی‌تواند آن را تهدید کرد.

وی عنوان کرد: بحث نظامی را کنار گذاشتند و تحریم‌های اقتصادی را شروع و قوی کردند، پیچ تحریم‌ها را کم‌وزیاد می‌کند ولی این تحریم‌ها همچنان باقی است.

مدیرعامل فولاد مبارکه بابیان اینکه هرروز هم تحت یک عنوان فشار اقتصادی می‌آورند، این جنگ، جنگ اقتصادی است، اظهار کرد: ما در فولاد مبارکه در یک جبهه بزرگ اقتصادی قرار داریم، رزمنده‌ایم و در جبهه می‌جنگیم.

وی ادامه داد: ما امروز درگیر جنگ هستیم و برای فولاد مبارکه، نظام و صنعت کشور این افتخار زیادی است که امروز در جای‌جای دنیا بازارها را حفظ و تسخیر می‌کنیم و محصولات فولاد مبارکه را ارائه کنیم.

سبحانی بابیان اینکه این یعنی قدرت اقتصادی که داریم را به نمایش می‌گذاریم، خاطرنشان کرد: فولاد مبارکه اصفهان امروز به‌عنوان یک قطب بزرگ صنعتی علاوه بر اینکه در داخل کشور در جای‌جای کشور سرمایه گذاری می‌کنیم، در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری، یعنی اقتصاد مقاومتی تولید و اشتعال داریم فعالیت می‌کنیم و این افتخاری است.

وی تأکید بر اینکه این جبهه را باید حفظ کرد، گفت: هرروز یک آماری جدید از ثبت رکورد فولاد مبارکه منتشر می‌شود که این خاری است در چشم آن‌هایی که می‌خواهند اقتصاد ایران را ضعیف و ایران را زمین‌گیر کنند.

مدیرعامل مجتمع فولاد مبارکه بابیان اینکه امروز در دنیا اقتصاد هدف گرفته‌شده است و وظیفه ما در این جبهه مبازره با استراتژیک‌های دشمن است، ادامه داد: باید ثابت کنیم که تحریم برای ما اثر ندارد.

وی با تأکید بر اینکه ما بالای ۸۵ درصد از قطعاتی را که تا چند سال گذشته وابسته بودیم برای خط تولید، امروز در داخل تأمین می‌کنیم و این یعنی اجرای اقتصاد مقاومتی، اظهار کرد: امروز علاوه بر پوشش بازارهای داخلی و قسمتی از محصولات فولاد مبارکه صادر می‌کنیم.

 

هفته دفاع مقدس، شعائر انقلاب را زنده نگه داشت است

مهدی کفایت هم در مراسم افتتاحیه بابیان اینکه امسال هفته دفاع مقدس با ماه محرم همراه شده است، گفت: همان‌گونه که ماه محرم و صفر اسلام را زنده نگه‌داشته، هفته دفاع مقدس، شعائر انقلاب را زنده نگه داشت است.

فرمانده حوزه شهید موحدیان فولاد مبارکه تصریح کرد: پیامبر اکرم (ص) فرمودند که خدا رحمت کند، کسی که بداند کجا بوده و کجا است و به کجا خواهد رفت، ما روزهای گذشته به خاطر بحث شعائر نمایشگاه خاکیان افلاک را در مبارکه برگزار و امروز هم برای آغاز هفته دفاع مقدس این نمایشگاه را افتتاح کردیم.

وی افزود: ما بسیجیان فولاد مبارکه مانند مجاهدان زنده در صنعت کشور کوشا خواهیم بود.

در این مراسم با حضور فرمانده لشکر ۸ نجف، مدیرعامل فولاد مبارکه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، جانشین فرمانده سپاه شهرستان مبارکه برگزار شد.

 

انتهای پیام/