نمایشگاه هنرهای دستی و صنایع غذایی بانوان کارآفرین دیزیچه برگزار شد+ تصاویر
شناسه خبر : 50104 | تاریخ انتشار : ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱ |

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، نمایشگاه هنرهای دستی و صنایع غذایی همراه باعرضه محصولات بانوان کارآفرین باهمت امور بانوان شهرداری دیزیچه در موزه مردم‌شناسی شهر دیزیچه برگزار شد.

مدیر امور بانوان شهرداری دیزیچه در گفت‌وگو با مبارکه نا تصریح کرد: نمایشگاه هنرهای دستی و صنایع غذایی بانوان کارآفرین دیزیچه در حال برگزاری است.

علیرضایی بابیان اینکه این نمایشگاه با حضور 35 شرکت‌کننده و در زمینه‌های هنرهای دستی و سننی و صنایع غذایی برگزار شد، خاطرنشان کرد: ما در این نمایشگاه عملکرد امور بانوان شهر را در این سه، چهارساله به نمایش گذاشته‌ایم و با توجه به اینکه امسال سال، اقتصاد مقاومتی، تولید- اشتغال است، به‌جای اینکه ماهی به خانم‌ها بدهیم ماهیگیری را یادشان دادیم.

وی با اشاره به اینکه امور بانوان شهرداری دیزیچه از سال 92 شروع به فعالیت کرد، گفت: بعد از تأسیس، امور بانوان برای اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری، مذهبی، ورزشی و …  در حوزه تخصصی زنان و دختران کمک شهرداری کرد.

مدیر امور بانوان شهرداری دیزیچه اظهار کرد: با راه‌اندازی ساختمان امور بانوان، کلاس‌های آموزشی فرهنگی هنری، احکام و قرآن، صنایع‌دستی و … برای بانوان دیزیچه ای برگزار شد.

انتهای پیام/


ثبت دیدگاه
    • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سردبیر در پایگاه خبری مبارکه نا منتشر خواهد شد.
    • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.