فرماندار شهرستان مبارکه:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، فرماندار شهرستان مبارکه امروز در آئین افتتاح از پروژه های شرکت عمران شهر مجلسی، با تبریک میلاد امام حسن مجتبی(ع) با بیان اینکه شهرستان مبارکه با 12 سالن باستانی، بیشترین سالن باستانی در استان را به خود اختصاص داده تصریح کرد: باید از مسئولین شهرستان، اداره ورزش وجوانان و مدیرعامل عمران شهر مجلسی تقدیر وتشکر شود که در مدت دو سال تعداد 5 سالن در شهرستان افتتاح کردند.

علی اصغرذاکری گفت: همزمان با شب میلاد کریمه اهل بیت وبا حضور معاون عمرانی استانداری اصفهان امروز  شاهد افتتاح  وبهره برداری پنج پروژه  بزرگ شرکت عمران با اعتباری بالغ بر سه میلیارد وهفت میلیون تومان در شهر مجلسی هستیم که از اعتبارات سال 94 و95 شرکت عمران هزینه شده که تقدیم مردم عزیز شهر مجلسی می شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت عمران مجلسی به افتتاح شهرداری مجلسی در دولت تدبیر وامید اشاره کرد وگفت:از آنجایی که شهر مجلسی یکی از شهرهای نوپا وجدید است و برای هویت بخشی به آن نیازبه استقرار شهرداری بود توانستیم  دراین دولت و با همکاری استاندار محترم ومعاونین وی شاهد افتتاح شهرداری مجلسی در سال گذشته باشیم که امیدواریم با استقرار شهرداری روز به روز شاهد پیشرفت وتوسعه شهر مجلسی باشیم.

فرماندار شهرستان از افتتاح 200 مسکن مهر در هفته دولت نیز خبر داد وگفت: پروژه هایی که در قالب مسکن مهر احداث ونیمه کاره رها شده بود با تعامل شرکت عمران مجلسی  با تمام  زیرساختها وامکانات لازم تکمیل گردیده که امیدواریم در هفته دولت شاهد افتتاح آن باشیم وبه صاحبان آن تحویل دهیم.

این جلسه با حضور مهندس طرفه، معاون عمرانی استانداری، امام جمعه شهر مجلسی، مدیر کل دفتر امور شهری استانداری،مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری ها  وجمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد.

لازم به ذکر است در این بازدید مهندس طرفه از پروزه های مسکن مهر اماده افتتاح در هفته دولت شهر مجلسی نیز بازدید نمود.

انتهای پیام/