امام جمعه‌ اصفهان:

آیت‌الله سیدیوسف طباطبائی‌نژاد در خطبه‌های این هفته‌ نمازجمعه‌ اصفهان در مسجد امام (ره) پس از دعوت خود و تمامی نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و ترک معاصی، به فرازهایی از رهنمودهای ارزشمند امام علی (ع) در نهج‌البلاغه پرداخت و اظهار داشت: بعضی‌ها گمان نکنند همه کسانی که پول‌دار شده‌اند، انسان‌های بدی هستند بلکه قرآن کریم نمازخوانان را از این گروه استثنا کرده است و فرموده که در اموال آنان حقی برای سائل و محروم وجود دارد.
نماینده‌ ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در همین خصوص، اضافه کرد: فقر و غنا هر دو برای امتحان انسان در نظر گرفته شده‌اند؛ انسان‌ها هم در غنا و هم در فقر امتحان می‌شوند و اتفاقاً امتحان در غنا سخت‌تر است. خداوند انسان‌ها را در راحتی و ناراحتی امتحان می‌کند و خداوند در کمین گناهکاران است.
آیت‌الله طباطبائی‌نژاد طی دومین خطبه نمازجمعه امروز اصفهان به مناسبت‌های جاری نیز پرداخت و ضمن گرامی‌داشت 17 مرداد، سالروز شهادت محمود صارمی به‌همراه دیپلمات‌های کنسولگری جمهوری اسلامی در مزارشریف، “روز خبرنگار” را گرامی ‌داشت و گفت: جا دارد که از تمامی خبرنگاران تشکر کرد. خبرنگاری حرفه بسیار خوب و تأثیرگذاری است که هم می‌تواند مخرب باشد و هم می‌تواند وحدت‌آفرین باشد.
نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری پیرامون اهمیت این حرفه بااهمیت، خاطرنشان ساخت: خبرنگاران بایستی با صداقت خبر‌ها را اعلام کنند؛ لازم است که خبرنگاران صداقت، تعهد و وفاداری به نظام جمهوری اسلامی ایران را سرلوحه کارهای خود قرار دهند چرا که خون‌های بسیاری در این راه ریخته شده است.
آیت‌الله طباطبائی‌نژاد طی بخش دیگری از خطبه‌های نمازجمعه امروز‌ اصفهان با اشاره به این‌که اسرائیل دشمن اسلام و ایران است، تصریح کرد: برای سومین شکست رژیم صهیونیستی، باید به تمامی مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان تبریک و تهنیت گفت.
نماینده‌ ولی فقیه در استان اصفهان ضمن اشاره به جنایات رژیم اشغالگر قدس و این نکته که تعداد ده هزار نفر در غزه کشته شده‌اند، متذکر شد: چیزی نزدیک 9 هزار نفر مجروح در این جنگ وجود داشت، تعداد نظامیان در میان مجروحان و شهدا بسیار کم است، در نوار غزه تمرکز جمعیت بسیاری وجود دارد و اسرائیل موشک‌های خود را راحت روانه غزه می‌کند.
آیت‌الله طباطبائی‌نژاد با تأکید بر شکست‌ رژیم غاصب صهیونیستی در این جنگ نیز خاطرنشان کرد: در 120 کشور جهان، مردم تظاهرات برپا کردند و آبروی اسرائیل در جهان رفت و هم‌اکنون نام اسرائیل تحت عنوان “جنایت‌کار جنگی” در دنیا ثبت شده است.
خطیب جمعه اصفهان در همین خصوص، اظهار داشت: مهاجرت معکوس گریبان‌گیر اسرائیل شد و نتانیاهو قول داد که من موضوع غزه را حل می‌کنم و با این امید که غزه را نابود می‌کند و این جنگ را با یک بهانه بسیار بیهوده یعنی تصادف سه نفر اسرائیلی و کشته شدن آن‌ها شروع کرد و باورش نمی‌آمد مردم غزه این‌چنین مقاومتی نشان دهند.
آیت‌الله طباطبایی‌نژاد، مقاومت را تنها راه شکست رژیم اشغالگر قدس عنوان کرد و گفت: از آثار انقلاب اسلامی ایران یکی همین مقاومت امروز مردم غزه است و بعد هم از آثار پیروزی حزب‌الله لبنان در نبرد نابرابرانه سی‌وسه روزه است، اسرائیل با یک گروه از حزب‌الله جنگیدند که کشته دادند و حتی نتوانستند جای یک موشک‌انداز آنان را پیدا کنند.
امام جمعه اصفهان در ادامه، افزود: به‌هیچ‌وجه نبایستی از کمبود تجهیزات و نفرات ترسید، قرآن کریم می‌فرماید چه بسیار گروه‌های کمی که به اذن خداوند و توکل بر او به گروه‌های بزرگ‌تر پیروز شدند، کسانی که گفتند پروردگار ما خداوند است و استقامت هم کردند، فرشتگان الهی بر آنان نازل خواهد شد.
آیت‌الله طباطبایی‌نژاد با ده روزه خواندن برنامه رژیم صهیونیستی برای نابودی غزه، تأکید کرد: جالب است که در ده روز سوم، کشورهای عربی به‌دنبال صلح اسرائیل با غزه بودند و آتش‌بس را غزه پیش‌نهاد نداد، اسرائیل نتوانست جلوی موشک‌های غزه را بگیرد و این موشک‌ها به همه‌جای اسرائیل می‌رسید.