شبکه «سی ان ان»، خبرنگار خود را به دلیل اینکه آن دسته از صهیونیست‌هایی را که از بمباران غزه خشنود هستند، «اراذل و اوباش» خوانده بود، اخراج کرد. شبکه ان بی سی نیز دیروز خبرنگار خود در غزه را به علت انتشار تصاویر کشتار کودکان فلسطینی برکنار کرده بود.

به نقل از روزنامه آمریکایی هافینگتون‌پست، شبکه آمریکایی «سی ان ان» در اقدامی، «دایانا مگنی»، خبرنگار خود را به دلیل انتقاد از جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان اخراج کرد.

این خبرنگار سی ان ان در پیام توییتری خود نوشته بود: اسرائیلی‌هایی که از بمباران غزه خشنود هستند و او را تهدید کرده بودند، «اراذل» هستند.

سی1

طبق این گزارش، مگنی روز پنجشنبه از تپه‌ای که مرز سرزمین های اشغالی و غزه را نشان می‌داد، در تلویزیون سی ان ان گزارش می‌کرد و در حالیکه در حال گزارش بود، صدای صهیونیست‌هایی به گوش می‌رسید که بعد از برخورد موشک‌هایی به غزه فریاد شادی سرمی‌دادند.

مگنی بعد از اینکه گزارش خود را به پایان رساند، در پیام توییتری نوشت: صهیونیست ها که روی تپه بالای سدروت با فرود بمب‌ به غزه فریاد شادی سرمی‌دادند و ما را تهدید کردند که اگر یک حرف اشتباه بگوییم، خودرو ما را تخریب خواهند کرد، اراذل و اوباش هستند.

این پیام لحظاتی بعد حذف شد اما بیش از ۲۰۰ بار قبل از حذف شدن بازتوییت شده بود اما شبکه سی ان ان مجری خود را اخراج کرد.

اخراج این مجری سی ان ان یک روز بعد از آن انجام شد که شبکه آمریکایی «ان بی سی»، «ایمن محی الدین»، خبرنگار خود در غزه را اخراج کرد.

سی2

ان بی سی اعلام کرد که این تصمیم به دلیل امنیتی بوده است اما همان زمان که محی الدین از غزه بیرون رفت، ان بی سی، «ریچارد انجل» را به عنوان خبرنگار به غزه اعزام کرد.

مالکان شبکه های عمده و جریان ساز امریکایی صهیونیست هستند و امیدوارند با برکناری خبرنگارانی که به خوبی توجیه نشده اند و جایگزین کردن خبرنگاران توجیه شده، در پنهان ساختن جنایات صهیونیست ها و ارائه گزارش هایی به سود اشغالگران موفق باشند و خشم مالکان صهیونیست شبکه فروکش کند.

منبع: شبکه خبر